Сектор “їжі з собою” допомагає відновлювати продажі м’яса після кризи • Meat-Inform

Після закриття частини закладів громадського харчування у Великобританії на початку пандемії коронавірусу помітно знизились продажі деяких груп продуктів, зокрема, м’яса. Помітно зменшились і обсяги торгівлі готовими стравами “на виніс”. Утім нещодавно популярність “їжі з собою” почала відновлюватись, а за підсумками першої половини липня показники продажів на виніс були навіть більшими, ніж до карантину, повідомила менеджера з питань роздрібної торгівлі Раді з питань розвитку сільського господарства та садівництва Великобританії (AHDB) Ребекка Гладман.

Пожвавленню на ринку сприяло повторне відкриття більшості ресторанів швидкого харчування.

Пані Гладман зауважила: “Мережі (такі як McDonald’s, KFC, Greggs) є ключовими в роботі сектору “їжіз собою”. Вони складають 58% ринку. Таким чином, відновлення їх роботи було головним стимулом зростання продажів”.

У липні цього року продажі баранини та ягнятини на виніс чи через сервіси доставки у Великобританії зросли на 89%, порівняно з показниками цього місяця 2019 року. У то же час продажі свинини зросли на 20%, а яловичини – на 9%.

Джерело https://meat-inform.com

Відповісти

Ваш email не публікується