Український пасічник створив «мед з сюрпризом» за японською технологією

0

Незважаючи на те, що поточний рік видався важким для українських  виробників меду  з огляду на складні погодні умови, бджолярі не опускають руки і експериментують, розробляючи інноваційні медові продукти. Одним з таких ноу-хау став мед з шершнем всередині банки, який реалізує на ринках Києва пасічник Юрій Іванченко, повідомляє Agri-gator


Як розповів пасічник Agri-gator, ідею продавати мед з шершнем всередині банки він запозичив у японських колег.

 «Для японського населення, шершні – давня серйозна проблема. Ці паразити приносять величезної шкоди тим, що залітають на бджолину територію, і масово знищують вулики, мед й самих бджіл. Боротьба зі шкідниками триває і донині, приносячи величезні збитки виробникам меду. Знаючи нестандартні підходи до вирішення проблем в Японії, не дивно, що спосіб боротьби з шершнями вони вибрали теж не зовсім звичайний. Японські бджолярі поміщають ще живих комах в банку рідкого меду, де ті гинуть повільно і болісно. Вони вважають це найкращою помстою» – розповідає історію створення продукту пасічник.

Читайте також:  Унікальний український мед у баночках з воску спричинив справжній фурор за кордоном
За словами Іванченка, головна особливість подібного меду криється в іншому. Зокрема, саме присутність шершня в продукті робить мед в рази смачнішим і кориснішим.

«Помираючи, комахи виділяють спеціальні речовини, які в поєднанні з медом  видозмінюють смакові і поживні властивості товару, роблячи його більш поживним та цілющим» – зазначає пасічник.

При цьому, він додає, що шкоди здоров’ю людини подібний продукт не приносить.

За словами Іванченка, вартість інноваційного продукту вище звичайної банки меду – при середній вартості класичного меду в 70-120 грн / кг, мед з шершнем всередині банки пасічник реалізує за ціною в 300-350 грн / кг. Високу вартість Іванченко пояснює великими затратами при виготовленні, і обмеженій кількості «ключового інгредієнта» продукту.

На думку пасічника, незважаючи на незадовільні показники цього медового сезону, вітчизняні бджолярі не повинні опускати руки.

«Можливо, якби рік був стабільний, і обсяг меду був би більше – я би не замислювався про виготовлення якогось незвичайного продукту. Але зараз є розуміння, що недостатньо просто виробляти мед, потрібно бути більш гнучким і здатним на експерименти. За загальними мірками я дрібний товаровиробник, але в цьому є особливі переваги – ти без бюрократії вільний випускати ті продукти, які вважаєш за потрібне, і які можуть в подальшому змінити ринок» – додає Іванченко.

Наразі  пасічник планує провести сертифікацію на відповідність міжнародним стандартам, і в подальшому зробити перші поставки закордон, – від іноземних замовників вже надходять перші пропозиції.

Читати також:   Пасічник з Києва: “2020 рік – самий немедоносний за останні 30 років”

Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується