Криза відкриває можливості для стрімкого розвитку бізнесу, якщо скористатися відповідними технологіями – Seeds

Мало хто знає, що технології антикризового маркетингу мають глибоке українське коріння. Ще за часів Радянського союзу вперше науковий підхід подолання криз інструментами маркетингу застосував український вчений-практик, який стояв у витоків маркетингу в Україні, і зробив суттєвий внесок до теорії стратегічного і антикризового маркетингу, захистив в 1990 році першу в Україні дисертацію з питань маркетингу та гарантування збуту, Роман Колядюк.

Своїми секретами фахівець поділиться з амбітними керівниками бізнесу під час ексклюзивного майстер-класу

“СЕКРЕТИ АНТИКРИЗОВОГО МАРКЕТИНГУ і ВЕЛИКИХ ПРОДАЖІВ”

Майстер-клас з 4-х практичних авторських вебінарів стартує 9 червня о 15:05 за Києвом на платформі ZOOM.

Зареєструйтесь і дізнайтесь більше про вебінари за посиланням>>> 


Роман Колядюк міжнародний експерт із стратегічного і антикризового маркетингу, к.т.н., екс директор із досліджень і стратегічного планування української частини культової міжнародної компанії з маркетингових комунікацій J Walter Thompson, що має досвід виводу на нові ринки і антикризових маркетингових рішень для багатьох відомих світових компаній та брендів.

“Україна – унікальна країна. 29 років розвитку економіки для українського бізнесу були роками виживання, подолання перманентних криз кожні три-чотири роки. Ці кризи, зокрема були пов’язані з виборами та зміною економічних еліт при владі, а також зі зміною структури споживання. Такого досвіду у сучасному світі  ще треба пошукати.

Тому мені і моїй команді 29 років поспіль доводилося розв’язувати завдання по подоланню криз продажів для українських та міжнародних компаній, зокрема аграріїв. Науковий підхід по подоланню криз інструментами маркетингу був застосований мною вперше ще в часи згасання Радянського союзу”, – згадує Роман Колядюк.

“Мною була виконана робота по дослідженню ринку Молдавської РСР для подолання кризи продажу жіночого взуття масового виробництва і гарантування його збуту на замовлення Міністерства легкої промисловості Молдавської РСР. А з встановленням ринкових відносин в Україні мені прийшлося вирішувати за допомогою спеціальних маркетингових досліджень SICR кризи стопорів продажів для таких брендів як Kinder Surprice, Heineken, MacCoffee, тощо.

Це було пов’язано з соціокультурними, психологічними відмінностями українських споживачів та їх поведінки як покупців. У світі інструментом вирішення криз економік, що розвиваються, була і лишається в переважній більшості оптимізація менеджменту для запобігання кризовим явищам”, – додає фахівець.

Саме великий досвід в подоланні криз засобами маркетингу дозволив Роману Колядюку створити набір технологій, які гарантують результат. Про ці інструменти та технології він розповість зовсім скоро на вебінарі  

“СЕКРЕТИ АНТИКРИЗОВОГО МАРКЕТИНГУ і ВЕЛИКИХ ПРОДАЖІВ” 

Зареєструйтесь і дізнайтесь більше про вебінари за посиланням>>> 


Під час вебінарів Роман Колядюк дасть первинні консультації та ознайомить всіх учасників програми з перевіреними алгоритмами та дієвими інструментами.

Найголовніше, фахівець розповість про інноваційні технології виходу з кризи на прикладах, кухня яких є не публічною, а скоріше відноситься до комерційної таємниці та таємниці прийомів конкурентної боротьби.

Джерело https://www.seeds.org.ua

Відповісти

Ваш email не публікується