Стало відомо, чому зростає попит на рослинне молоко

Відповідно до нового звіту компанії Piplsay, що займається дослідженнями в області споживчого попиту, майже половина американців (47%) планують регулярно споживати рослинну молоко. Цей відсоток збільшується до 56% у вікових групах мілленіалов і покоління Х. Повідомляє vegetarian, пише agronews.ua.

Звіт ґрунтується на даних, зібраних дослідницькою службою Market Cube у 30 694 дорослих. З числа учасників, котрі пробували рослинне молоко, більшість пробували мигдальне молоко (46%), менше учасників пробували рослинне молоко з кокоса (12%), сої (9%), вівса (5%), рису (4%) і кешью (4 %).

З усіх учасників, котрі пробували молочні продукти рослинного походження в цілому, 46% пробували молоко, 14% пробували вершкове масло, 12% пробували йогурт і 10% або менше пробували морозиво, сир і пробіотичні напої.

Більшість споживачів рослинних і молочних продуктів (39%) роблять це для підвищення харчового різноманітності. Інші уникають алергенів (23%) і антибіотиків (15%), дбають про добробут тварин і навколишнього середовища (13%), а також просто не люблять смак молока тваринного походження (10%).

«Все більше і більше людей сьогодні відмовляються від звичних молочних продуктів і переходять на рослинні альтернативи», – йдеться в доповіді. «Галузь, яка все ще перебуває в зародковому стані, ймовірно, побачить величезний сплеск, так як великі бренди, такі як Danone, Nestlé і Unilever, продовжують вкладати в неї значні кошти».

Також серед вегетаріанців все більшою популярністю користується рослинне м’ясо.

Джерело https://agronews.ua

Відповісти

Ваш email не публікується