Білоруські єноти вчать сортувати сміття

У Білорусі просувається рекламна кампанія по сортуванню сміття. Так, роздільний збір сміття популяризують за допомогою соціального ролика під назвою “Наша турбота, а не єнота” з єнотами-барабанщиками, – повідомляє Agri-gator

Ініціатор популяризації ідеї сортування – установа “Оператор вторинних матеріальних ресурсів”, створена міністерством житлово-комунального господарства. Вони оголосили конкурс рекламних ідей серед білоруських рекламних агентств. У підсумку переможцем стало агентство AIDA Pioneer Branding & Creative. У його рекламному ролику єноти-барабанщики сортують сміття під музику.

“За допомогою веселого ролика з єнотами ми намагаємося звернути увагу на проблему побутових відходів тих жителів Білорусі, хто зовсім ніколи в житті не замислювався про екологічні питання. А ще розширити аудиторію”, – відзначили представники руху.

“Досі не знаєш, навіщо в твоєму дворі стоять різнокольорові контейнери? Знаєш, але все одно викидаєш в загальний сміття папір, скло і пластик? Ми знайшли тих, хто мотивує тебе збирати відходи окремо. Дивись і вчись у наймиліших експертів в сміттєвих справах! І пам’ятай: роздільний збір відходів – наша турбота, а не єнота! “- сказано в описі до відео.

В Україні, перший варіант Національної стратегії поводження з відходами передбачає появу так званих сміттєвих кластерів, тобто регіонів, на території яких роздільне збирання сміття і подальше поводження з ним буде об’єднано загальною логістикою і потребами населення.

Agri-gator

Відповісти

Ваш email не публікується