Як зберегти мільйон на закупівлі: автоматизація закупівель

0 233

Успіх будь-якого бізнесу, зокрема, аграрного, залежить не тільки від правильного вибору «власної» ніші, яка стабільно приносить прибуток, але й від  уміння організувати облік витрат при створенні того чи іншого продукту або наданні послуги. Цю своєрідну аксіому знають практично всі підприємці. Адже від того, наскільки правильно ви зможете розподілити кошти, залежить  кінцева вартість, а значить і ступінь конкурентної переваги на ринку.

Однією з важливих складових будь-якого бізнесу є процес закупівель товарів або послуг. Про те, як можна досягти 100%-го контролю витрат, та істотно заощадити фінансові кошти за рахунок підвищення обіговості, зниження складських запасів та економії робочого часу, а також оптимізувати логістику – читайте на Agri-Gator.

 Автоматизована система закупівель у бізнесі – необхідна вимога часу

Варто зазначити, що вимоги часу вносять свої корективи в будь-яку бізнес-сферу. І тому сьогодні компаніям вже не потрібно мати великий штат фахівців із закупівель. Наразі розроблені різні автоматизовані системи закупівель, що дозволяють значно економити ресурси і час власників бізнесу.

Але так було не завжди.

«7 років тому, коли створювалася наша компанія, в Україні не було автоматизації процесу закупівель. Більшість дій проводилося вручну», – розповідає Олександр Бородай, директор з розвитку бізнесу компанії APS SMART.

Олександр Бородай, директор з розвитку бізнесу компанії APS SMART

«Пропозиції від закупівельників надходили в паперовому вигляді. Інформацію заносили до Excel, проводився аналіз пропозицій, і здійснювався вибір найкращого варіанту. Вже тоді ми розуміли, що процес переходу на автоматизацію неминучий», – зазначає Олександр Бородай.

Саме в цей час в Україні стали активно розвиватися агрогосподарства й агрохолдинги. Їх зростання посилювалось в загальній структурі українського бізнесу, і стало очевидно, що управляти зростаючим бізнесом без автоматизації неможливо, тим більше коли справа стосується закупівель. Агросектор, власне як і весь бізнес, гостро потребував прогресивних рішень і системи, яка могла б автоматизувати всі процеси закупівель, і при цьому була б актуальною як для власників малого бізнесу, так і великих агрохолдингів.

Оптимізація процесу управління закупівлями в одній системі – це реальність, що заощаджує Ваші кошти

За словами Олександра Бородая, автоматизовані системи закупівель дійсно допомагають оптимізувати фінансові витрати компаній. Найчастіше вони прості у використанні, мають зрозумілий функціонал. «Але при цьому існує і недолік: компанія-розробник автоматизованої системи закупівель позиціонує свій продукт як якесь універсальне рішення для будь-якого виду бізнесу. Тим часом, той чи інший бізнес має свої особливості, де часом потрібні нестандартні рішення. Це необхідно враховувати при виборі автоматизованої системи закупівель для своєї компанії», – пояснює Олександр Бородай.

Фахівець додає, що розробка автоматизованої системи закупівель – це складний процес, який передбачає наявність власного програмного забезпечення, а тому при його виборі варто зважити всі плюси і мінуси того чи іншого рішення.

Інтелектуальна система APS SMART враховує індивідуальні особливості бізнесу кожного клієнта.

 

При цьому Олександр Бородай зазначає, що визначальним фактором успіху реалізації проекту є залученість власників, менеджменту і виконавців в компанії в процес впровадження Системи.

Наразі команда APS SMART – це потужна синергія професійних фахівців із закупівель та кваліфікованого IT-персоналу. Разом їм вдалося розробити унікальну інтелектуальну систему управління APS SMART.  

Система була запроваджена і реалізована в 70 проектах.  APS SMART користуються великі агрохолдинги та підприємства – «Кернел», «УкрЛендфармінг», «Мрія», «Харвест». Компанії активно використовують інтелектуальні системи та постійно оптимізують процеси закупівель – від підбору постачальника до відправлення замовлення задля зменшення витрат та збільшення прибутківДізнатися більше про систему можна за посиланням.

Маємо надію, що більшість агрокомпаній в Україні почнуть наслідувати приклад холдингів, адже вже зараз можна відзначити, що подібні інструменти стануть корисним рішенням для більшості агрогосподарств.

Дарина Востокова
Журналіст Agri – Gator 

Відповісти

Ваш email не публікується