На ринку з’явився новий бренд коктейльних томатів

 

На ринку з’явився новий бренд коктейльних томатів – Yoom, які мають темно-фіолетовий колір шкірки, червону, майже помаранчеву м’якоть, дуже добрий смак (вдалий баланс між солодким і кислим) та високий вміст антоціанів, що є антиоксидантами. Про це повідомляє EastFruit.

Новий сорт отриманий фахівцями Syngenta у результаті традиційної селекції і вперше був представлений цього року на виставці «Фрут Логістика» в Берліні. Томат привернув велику увагу покупців Іспанії, Італії та Португалії. На цей час цей Syngenta виводить новий бренд на ринки Австралії, США та Канади.

Результати досліджень, проведених власною лабораторією Syngenta, свідчать, що в плодах нового томата вміст антоціанів, які є антиоксидантами, значно вищий, ніж у звичайних томатах. Саме ці речовини надають томатам Yoom незвичайний фіолетовий колір.

У процесі природного дозрівання на рослині плоди набувають характерного кольору, щільної консистенції та накопичують цукор.

У зимовий період гібрид вирощують у країнах Південної Європи, а зараз іде збирання врожаю в Північній Європі. Це забезпечує цілорічні поставки нового томата на ринок.

 

Джерело https://agronews.ua

Відповісти

Ваш email не публікується