Складна логістика не завадила українській компанії “ОРНІБЕРРІ” доставляти свіжу лохину в країни ЄС на відстань близько 4 тисяч кілометрів – EastFruit

Нещодавно українські ягідники об’єдналися в Асоціацію «Виробники лохини України». Це стало важливим кроком до збільшення експорту української лохини до країн ЄС та всього світу.

Євгеній Рикун – засновник та власник ТОВ «ОРНІБЕРРІ» (ТМ ORNIBERRY), компанії, яка є членом Асоціації «Виробники лохини України», розповів про розвиток власної справи, цілі українських ягідників та експортний потенціал лохини на міжнародних ринках в інтерв’ю EastFruit.

goluborniber5

– Пане Євгене, розкажіть, будь ласка, про компанію «ОРНІБЕРРІ». З чого ви починали, і що робить вашу компанію ефективною та унікальною на ринку ягід?

– Ідея створити ягідний бізнес прийшла у 2017 році, коли я відвідав невеличку плантацію лохини на Вінниччині. Оскільки агро – це родинна справа, я також з дитинства мріяв про власну справу, пов’язану із сільським господарством.

У 2018 році після детального дослідження та аналізу були закладені перші 12 гектарів плантації.

Головною особливістю нашої компанії я вважаю те, що ми не стоїмо на місці. Щороку ми будуємо плани, ставимо цілі і перевершуємо їх.

Зараз наша плантація сягає 100 га лохини. Ми збільшили площу насаджень в кілька разів, збудували сучасне холодильне обладнання відповідно до наших об’ємів, хоча починали з невеликих партій для оптових ринків.

goluborniber4

За 1 рік експортного досвіду ми одразу увійшли до топ-5 найбільших експортерів свіжої лохини в Україні. Також ми постачаємо продукцію до мереж українських супермаркетів під нашою ТМ ORNIBERRY, що теж є показником неабиякого зростання для нас.

Це результат титанічної праці нашої команди, абсолютно кожного учасника цього складного процесу.

Звичайно, що ми стикалися та стикаємося з певними складнощами на нашому шляху: зовнішніми факторами, внутрішніми факторами, погодними умовами і т.д.

Було складно у 2022 році, початок повномасштабного вторгнення поставив під сумнів подальший ріст та розвиток, але ми вистояли, оскільки однією з моїх цілей та цілей компанії є розвиток українського ринку всередині та за межами держави.

goluborniber2

Основним секретом успіху, я вважаю, є проста істина: потрібно любити і вірити в свою справу та мати команду, яка зацікавлена в розвитку та чудових результатах.

– Лохину яких основних сортів ви вирощуєте, чому ви обрали саме ці сорти? Наскільки важливо з самого початку висаджувати лохину експортних сортів?

– Ключовим фактором, який вказує на успішність такого проєкту є врожайність. Правильно підібраний сорт сприятиме високому та сталому врожаю.

Ми надаємо перевагу вирощуванню сортів відповідно до тенденцій ринку та вподобань споживачів. Основними з них є: Дюк, Спартан, Блюкроп, Блюголд, Торо й Еліот. Це ті сорти, які гарно себе зарекомендували в складі наших насаджень.

Стосовно вибору сортів лохини – це залежить від стратегії, планових об’ємів та можливого фінансування компанії.

goluborniber3

 

– Де знаходиться основний ринок збуту вашої ягоди? Як ваша компанія контролює якість та свіжість продукції та які має обсяги ягоди?

– Контроль якості та свіжості продукції – це дуже складний та багатоетапний процес. Основними показниками якості та свіжості нашої продукції є наявність та щорічне поновлення багатьох основних та додаткових сертифікатів якості, висока врожайність з гектару та позитивні відгуки клієнтів щодо нашої ягоди.

За весь період існування плантації ми зібрали близько 800 тонн лохини, а передбачуваний об’єм на сезон 2025 року – 400 тонн. Ми плануємо постачати ягоду як і до наших українських покупців, так і експортувати її.

– Які переваги для вашої компанії та інших учасників принесе участь в роботі Асоціації «Виробники лохини України» та як це сприяє розвитку експорту лохини з України?

– Асоціація «Виробники лохини України» — це спільнота експертів і однодумців, які прагнуть розвивати українську галузь виробництва лохини. Наша місія — підвищувати якість та експортний потенціал лохини, об’єднуючи зусилля на всіх етапах: від вирощування до міжнародного збуту.

 На мою думку, комунікувати, співпрацювати та ділитися досвідом з колегами є плюсом для розвитку експортного потенціалу підприємства.

Основними перевагами бути частиною даної Асоціації є тематичні зустрічі, участь у міжнародних виставках для гідного представлення України на міжнародній арені та спільні цілі компаній-учасниць.

goluborniber1

– Які перспективи ви бачите для вашої компанії на міжнародних ринках, і які країни є вашими основними цілями для експорту?

– Експорт є одним з ключових напрямів для «ОРНІБЕРРІ», оскільки об’єм ягоди щороку збільшується.

Основними цілями для експорту є злагоджена співпраця з міжнародними партнерами, тобто наявність постійних клієнтів та можливість підписувати нові контракти.

goluborniber

 

Як показує наш досвід, незважаючи на складну логістику та наявність кордону з ЄС, є можливість доставляти продукцію якісно навіть у країни західної Європи, а це відстань близько 4000 км. «ОРНІБЕРРІ» обов’язково буде розширяти географію своїх клієнтів за межами Європи на умовах взаємовигідної співпраці для обох сторін.

Контакти для співпраці:+ 380-98 599 99 78,

https://www.orniberry.com/


Джерело https://east-fruit.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra