Пожвавлення експорту зерна спричинило підняття ставок на морські перевезення

Власники коaстерів знову змогли трохи підняти ставки слідом за позитивним імпульсом минулого тижня.

Про це заявив директор і співзасновник компанії BPG Shipping Геннадій Іванов, повідомляє ASAP Agri.

«Окрім зростання тарифів на прохід через Сулінський канал, незначне пожвавлення відвантажень зернових з України також зараз грає на руку судновласникам. Власники з оптимізмом відреагували на це пожвавлення й одразу почали озвучувати вищі фрахтові ідеї, тоді як не всі фрахтувальники готові йти на такі поступки. В результаті активність щодо фіксацій дещо сповільнилася через розширення цінового розриву між ставками фрахтувальників і власників. Водночас ті угоди, що обговорюються, врешті-решт фіксуються на 1-2 $/т вище раніше досягнутих показників», — уточнив фахівець.

Він зазначив, що позитивний імпульс у сегменті хендісайзів, який спостерігався останні два тижні, наразі вичерпався, і ставки цього тижня стабілізувалися.

Так, фрахтовий відділ Atria Brokers оцінює ставки для перевезення панамаксом партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на рівні 34-35 $/т (+1 $/т за тиждень).

Ставки для перевезення кукурудзи з глибоководних портів України до Східного узбережжя Італії в сегменті хендісайзів залишаються стабільними на рівні 16-17 $/т.

У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 000 т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії збільшився на 2 $/т і становить 30-32 $/т.

Щодо барж, фрахт для спотових відправлень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені до Констанци оцінюється в 8-9 €/т, що відповідає попереднім рівням.


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra