CNH випускає новий інструмент ШІ для миттєвої підтримки клієнтів – Пропозиція

Чат-бот CNH на основі штучного інтелекту (ШІ) змінює правила гри, коли справа доходить до допомоги дилерам у підтримці клієнтів. Про це пише  propozitsiya.com з посиланням на www.media.cnh.com

Інструмент CNH AI Tech Assistant уже працює в більш ніж 300 авторизованих дилерських групах сільськогосподарської та будівельної продукції в Північній Америці, Австралії та Новій Зеландії, а глобальне розширення триває. Він працює шляхом імітації розмов, щоб забезпечити діагностику та план ремонту машин брендів CNH. Цей перший у своєму роді інструмент був розроблений за відгуками дилерів.

Цей інструмент дає змогу сервісним інженерам заощадити час на ремонті, надаючи швидкі та точні відповіді на технічні запитання.

«Технічний помічник штучного інтелекту є трансформаційним і визначає курс на майбутню розробку інструментів, які інстинктивно відповідають потребам дилерів. Наша мета в групі Global Parts & Service — спростити процеси ремонту, покращити час безвідмовної роботи та задоволеність клієнтів їхньою машиною», — сказала Розелла Ріссо, керівник відділу сільськогосподарських запчастин і обслуговування CNH.


Джерело https://propozitsiya.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra