CNH випускає новий інструмент ШІ для миттєвої підтримки клієнтів – Пропозиція
Чат-бот CNH на основі штучного інтелекту (ШІ) змінює правила гри, коли справа доходить до допомоги дилерам у підтримці клієнтів. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на www.media.cnh.com
Інструмент CNH AI Tech Assistant уже працює в більш ніж 300 авторизованих дилерських групах сільськогосподарської та будівельної продукції в Північній Америці, Австралії та Новій Зеландії, а глобальне розширення триває. Він працює шляхом імітації розмов, щоб забезпечити діагностику та план ремонту машин брендів CNH. Цей перший у своєму роді інструмент був розроблений за відгуками дилерів.
Цей інструмент дає змогу сервісним інженерам заощадити час на ремонті, надаючи швидкі та точні відповіді на технічні запитання.
«Технічний помічник штучного інтелекту є трансформаційним і визначає курс на майбутню розробку інструментів, які інстинктивно відповідають потребам дилерів. Наша мета в групі Global Parts & Service — спростити процеси ремонту, покращити час безвідмовної роботи та задоволеність клієнтів їхньою машиною», — сказала Розелла Ріссо, керівник відділу сільськогосподарських запчастин і обслуговування CNH.