Судновласники активно протидіють подальшому зниженню фрахту в Чорному морі – Latifundist

Фрахтовий ринок Чорного моря залишається складним для судновласників у всіх сегментах. Попри обмежені обсяги перевезень зерна з України, ставки фрахту здебільшого стабільні, оскільки власники суден активно протидіють подальшому зниженню цін. Про це повідомляє аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

 

Фрахт для перевезення панамакс-партії кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю наразі оцінюється на рівні 32 $/т.

 

У сегменті хендісайзів активність щодо зернових перевезень з України залишається низькою, а фрахтувальники продовжують намагатися зменшити ставки. Водночас судновласники утримують поточні тарифи. Ставки на перевезення кукурудзи з POC-портів до портів східного узбережжя Італії становлять 15-16 $/т.

 

Сегмент костерів також стикається з труднощами: обсяги експорту зерна через Дунай продовжують скорочуватися. Проте зростання перевезень добрив до України на Чорноморському ринку частково підтримує позиції судновласників.

 

Ставки на транспортування 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії оцінюються у 26-28 $/т.

 

Транспортування 1-3 тис. т кукурудзи баржами з Ізмаїла чи Рені до Констанци обговорюється в діапазоні 8-9 €/т.

 

Євгенія Тулаїнова, Latifundist.com, 2025 р.


Джерело https://latifundist.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra