Фрахтовий ринок Чорного моря залишається стабільним, але сегмент панамаксів під тиском – Latifundist

На початку лютого на чорноморському фрахтовому ринку не спостерігалося значних змін, а нові замовлення на перевезення зернових залишалися обмеженими. Водночас вибір тоннажу залишався широким у всіх DWT-сегментах, повідомив Павло Лисенко, аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers.

 

За його словами, cудновласники чинять опір подальшому зниженню ставок, оскільки поточний рівень добового заробітку (TCE) вже є вкрай низьким.

 

Ситуація у сегментах суден:

 

    • Панамакси залишаються під тиском «ведмежих» настроїв через відсутність стабільного попиту на перевезення вантажів з України. За даними Atria Brokers, фрахт на перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю оцінюється у 31-32$/т.

 

    • Хендісайзи для перевезення кукурудзи до Східного узбережжя Італії залишилися стабільними — 15-16$/т.

 

    • Костери показали незначні коливання, але загалом ставки залишилися стабільними. Перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії подорожчало на 1$/т — до 26-28$/т.

 

    • Ринок барж продовжує страждати від дефіциту вантажів. Спотові перевезення 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла чи Рені до Констанци оцінюються у 8-9€/т.

 

Загалом фрахтові ставки залишаються стабільними, однак нестача запитів на великі судна та тиск на сегмент панамаксів продовжують впливати на ринок.

 

 

Євгенія Тулаїнова, Latifundist.com, 2025 р.


Джерело https://latifundist.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra