Як сіра українська корова стала TikTok-зіркою – КУРКУЛЬ

 

Сергій Сорокунський, засновник господарства «Сапфір Агро», отримав премію «Креатив року» від Спілки українських підприємців. Його маркетингова кампанія в TikTok не лише популяризувала українське фермерство, але й допомогла врятувати національну породу — сіру українську корову. Про це інформує пресслужба господарства.

Через короткі відео в TikTok Сергій показав, що фермерство може бути цікавим, веселим і сучасним. Його ролики про сіру українську корову зібрали понад 5 млн переглядів за три місяці, залучивши до теми тисячі молодих людей.

«Сергій представив сіру українську корову як національну цінність. Розповів про її витривалість, легкість у догляді та користь для екології. Створив інтерактивний маркетинговий процес: TikTok-відео спрямовували аудиторію в чат-бот, де потенційні клієнти отримували AI-генеровані фото корів, а замовлення оформлювали через Apple Pay», — йдеться в пресрелізі «Сапфір Агро».

 

Тож у результаті кампанії, господарство має такі результати: 5,4 млн переглядів, 236 тис. лайків, 10 тис. нових підписників. Запити на розведення сірої української корови значно зросли. Кампанію висвітлили українські ЗМІ, привертаючи ще більше уваги до фермерства.

«Ця нагорода — доказ того, що креативність і любов до справи можуть змінити навіть таку традиційну галузь, як фермерство. Ми не лише популяризуємо українське село, а й створюємо сучасне майбутнє для національних традицій», — каже Сергій Сорокунський про свою перемогу.

Ось так інноваційні ідеї можуть трансформувати український бізнес, зберігаючи культуру та історичну спадщину.

 

© Ірина Кошкіна, Kurkul.com, 2024 р.


Джерело https://kurkul.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra