Головний акцент у 2025 році в LNZ Group планують зробити на олійних культурах – SuperAgronom

2024 рік LNZ Group розпочала з власним ОЕЗ у структурі холдингу. Це істотно вплинуло і на сівозміну. У сезоні 2023/24 компанія вперше за останні 10 років посіяла ріпак і стала більше уваги приділяти сої.

Про це йдеться у матеріалі «Дивіденди воєнного часу. З якими результатами та здобутками завершують 2024 рік українські агрохолдинги?» на Latifundist.com

Крім зазначеного, у 2024 році LNZ Group продовжила розвивати новий для себе напрям — овочівництво, до освоєння якого приступила у 2023 році. Зокрема, площі під цибулею збільшила у 2 рази, а у 2025 році планує збільшити ще на третину. Схожі плани й щодо інших овочів — томатів, перцю, цвітної капусти та броколі.

Але загалом головний акцент наступного року в холдингу планують зробити на олійних. До слова, у 2024 році холдинг переробив 300 тис. т олійних культур. Майже всю вироблену олію і шрот експортував.

«Глобально ми не змінюємо сівозміну. Не кидаємося вліво-вправо, як тільки на ринку починають говорити про економічну доцільність вирощування тієї чи іншої культури. По соняшнику площі не сильно збільшуємо, по кукурудзі залишили ті ж обсяги що і в минулому році. Водночас на 20% збільшили площі під соєю, через те, що нам потрібна сировина на ОЕЗ, і майже на 60% — площі під ріпак. По пшениці збільшили на 20%. Але це з перспективою, щоб у наступному сезоні знову збільшити під ріпаком, тому що пшениця — гарний попередник для нього», — каже Роман Франчук, директор з агровиробництва LNZ Group.

Ключовим напрямом діяльності холдингу залишається і розвиток власного бренду ЗЗР DEFENDA. За словами директора з розвитку регіональної мережі LNZ Group Дмитра Соломонюка, у 2024 році в топі були продукти для соняшнику, кукурудзи, сої, ячменю та пшениці. У гербіцидній групі найбільшим попитом користувалися препарати Сора-Нет, Айдахо, Напалм, Бантен, Муссон. У фунгіцидній групі — Талер, Дот, Старк. В інсектицидній — Престо, Циркуль, Бомбардир Дуо.

«Компанія виконала на 100% плани поставлені на 2024 рік, як за обсягом продуктів, так і з розвитку компанії в рамках реєстрації нових препаратів. Разом з тим, різниця у вартості генеричних препаратів і препаратів мультинаціональних компаній була досить велика. Думаю, у 2025-му ця тенденція збережеться на користь генеричних продуктів. Як наслідок, продовжиться зростання ринку генериків, і це дасть можливість агровиробникам заощадити у витратах на 1 га», — додає Сергій Борисов, керівник хімічного напряму та бренду DEFENDA LNZ Group.

У листопаді 2024 р. LNZ Group презентувала новий каталог засобів захисту рослин бренду DEFENDA на 2025 рік, зокрема два нові продукти. Загалом у лінійці DEFENDA вже 87 продуктів.

Алла Гусарова, SuperAgronom.com


Джерело https://superagronom.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra