В Україні знижується попит на фрахт – Latifundist

Незважаючи на те, що ринок фрахту в Україні зазвичай активний у грудні, цього року він поки що є тихим і малоцікавим, повідомляє ASAP Agri.

 

 

«Нові експортні регламенти, введені 1 грудня, в поєднанні з низькою торговою активністю ще більше зменшили попит з боку фрахтувальників, що зробило початок місяця досить спокійним. Втім, ставки для коастерів залишаються в основному стабільними, оскільки судновласники твердо тримають свої позиції. Це іноді ускладнює завдання фрахтувальникам забезпечити судна за бажаними ставками, особливо для європейських напрямків», — каже аналітик Павло Лисенко.

 

 

Тим часом судновласники в сегменті хендісайзів змушені йти на подальші поступки через все ще гострий дисбаланс між обсягами вантажів і тоннажем на ринку. Ставки для хендісайзів на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до cхідного узбережжя Італії знизилися на 1 USD/т, встановившись на рівні 19-20 USD/т.

 

У сегменті панамаксів також спостерігається понижувальна тенденція. Відділ фрахту Atria Brokers наводить ставки для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю на рівні 40 USD/т (-4 USD/т за тиждень).

 

Ставки для коастерів на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до Східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 30-31 USD/т.

 

У сегменті барж не спостерігається змін, а ставки залишаються низькими. Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 9 EUR/т.

 

 

Віолетта Громова, Latifundist.com, 2024 р.


Джерело https://latifundist.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra