Знижки на залізничні перевезення не покращать ситуацію в дунайський портах — думка – Latifundist

30% знижки на перевезення вантажів залізницею не зможуть повернути на Дунай ті обсяги, які орієнтовані на далекі експортні ринки, сказав комерційний директор логістичної компанії Soul Marine Іван Ніякий, пише Mind.

«Великі партії до Китаю можна відвантажувати лише у глибоководних портах — немає сенсу вантажити частину зерна в Ізмаїлі, потім відправляти його до Констанци й там довантажувати судно, щоб сформувати партію остаточно. Навіщо, якщо можна зробити це у глибоководному українському порту? Коли перевалка за прямим варіантом на дунайських терміналах впала з $15 до $5, трейдери все одно йшли до Одеси, де перевалка коштує $15, але дешевший фрахт і вантажать панамакси», — зазначив Ніякий.

За словами співвласника «Агровісти» Юрія Скічка, дунайські порти потребують створення рейдової перевалки.

«Потрібно створити умови, аналогічні рейдовому завантаженню, яке було на Банці Трутаєва, і забирати вантажі не тільки з України, а й з Молдови та країн Дунаю», — сказав він.

 

Євгенія Тулаїнова, Latifundist.com, 2024 р.


Джерело https://latifundist.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra