Крафтовий виробник чорного часнику розширив асортимент соусами — AgroPortal.ua
Підприємство з Дніпра Mr. Garlic, яке займається ферментацією часника, додало до свого асортименту соуси.
Про це бренд повідомляє у своєму Instagram.
- «Гриль» — до барбекю, мʼяса та овочів.
- «Айолі спайсі хот» — до морепродуктів, риби та навіть піци.
- «Айолі» — до салатів, запеченої картоплі та пасти.
«Ніби звичні для всіх соуси, але ж чорний часник зробив їх смаки такими особливими. Ціна за баночку 250 г — 215 грн», — йдеться у повідомленні.
Серед новинок також подарунковий бокс із соусами, кімчі та паштетом.
Весь часник компанія закуповує або напряму у фермерів або ж на оптових базах. Потім сировина закладається в машину на 2-3 місяці залежно від вологості. За цей період часник темнішає, з нього виходить гіркий смак та різкий запах, і він стає солодким, але з кислинкою, оскільки містить вітамін С.
Чорний ферментований часник входить до «Неймовірної крафтової торбини» — платформи, де об’єднані українські виробники крафтової продукції.