Фрахт на перевезення зерна до Китаю з одеських портів знизився – Latifundist

У другій половині серпня суттєвих змін фрахтових ставок на перевезення зерна з України не спостерігалося. Ринок залишається слабким, з дефіцитом замовлень у всіх сегментах, повідомляє ASAP Agri.

 

Ставки фрахту для суден панамакс, що перевозять кукурудзу або пшеницю з глибоководних портів Одеси до південного Китаю, знизилися на 1 $/т до 50-51 $/т. Водночас відповідні ставки до південного В’єтнаму підвищилися на 1 $/т до 47-48 $/т. Ставки фрахту до Бангладеш залишаються незмінними на рівні 50-51 $/т.

 

Фрахт для суден хендісайз, що перевозять кукурудзу з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я, залишається на рівні 18-19 $/т. Ставки до Іспанії та східного узбережжя Італії тримаються на рівні 22-23 $/т і 20-21 $/т відповідно. Фрахт до Тунісу залишається на рівні 24-25 $/т.

 

Тарифи на внутрішні автоперевезення зерна в напрямку портів знизилися на 2-3$

Читати також

Для костерів фрахт з кукурудзою з українських дунайських портів до Мармурового моря та східного узбережжя Греції залишається на рівні 17-18 $/т та 19-20 $/т відповідно. Водночас ставки до портів східного Середземномор’я знизилися на 1 $/т до 22-23 $/т.

 

Фрахт до ізраїльських портів залишається стабільним на рівні 29-30 $/т. Тарифи до східного узбережжя Італії та Іспанії також залишаються незмінними на рівні 26-27 $/т та 28-30 $/т відповідно.

 

Ставки на транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Константи баржами становлять 10 €/т. Фрахт для насіння соняшнику з Рені чи Ізмаїла до Русе чи Сілістри залишається стабільним на рівні 16 €/т.

 

 

Євгенія Тулаїнова, Latifundist.com, 2024 р.


Джерело https://latifundist.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra