Arla Foods повідомляє про зниження обсягів продажу у преміальних категоріях – Infagro
Як повідомляє правління Arla Foods у Польщі у своєму звіті за 2023 рік, висока інфляція спричинила зниження купівельної спроможності польських споживачів.
Вони почали все більш виважено розпоряджатися своїми фінансовими ресурсами, часто відмовляючись від товарів преміум-класу на користь більш дешевих брендів, у тому числі приватних торгових марок, які пропонують сучасні торгові та дискаунтерні магазини, а також все частіше купувати в дискаунтерах, розраховуючи на нижчі ціни.
Рішення, які запровадив Уряд, як-от запровадження нульового ПДВ на продукти харчування, з одного боку, допомогли виробникам харчових продуктів, але з іншого боку вони викликали бажання обмежити споживання на користь заощаджень: підвищення відсоткових ставок та пільгові кредити на житло під низькі відсотки.
Складна ситуація вплинула на всю харчову промисловість, спостерігалося багато кадрових змін серед клієнтів-покупців компанії, що також ускладнювало співпрацю та впровадження необхідних змін, таких як внесення змін до прайс-листа, розширення асортименту товарів в окремих торгових мережах.
Вищевказані фактори призвели до зменшення обсягів продажу у багатьох категоріях молочних продуктів на польському ринку, особливо у випадку преміальних брендів, до яких входить продукція Arla Foods. Незважаючи на це, результати компанії за підсумками 2023 року задовільні, чотиривідсотковий приріст обсягів порівняно з минулим роком на такому складному ринку є великим успіхом. Це означає, що обрана Правлінням компанії стратегія збалансованого підвищення цін реалізації для збереження дистрибуції принесла позитивні результати.
forummleczarskie.pl