Логістика Дунаєм може працювати ще ефективніше — AgroPortal.ua

Логістика через порти Дунаю зараз дорожча в плані залізниці й доставки автотранспортом порівняно з глибоководними портами Одещини.

Про це заявив директор із взаємодії з органами влади компанії «НІБУЛОН» Михайло Різак.

«Це додаткові 250 км автошляхів і 200 км залізниці від глибоководних портів Великої Одеси, що робить порти річки Дунай не менше ніж на 5 $/т дорожчими за глибоководні порти станом на травень 2024 року. Зменшити ці витрати, що позитивно вплине на рівень закупівельних цін для фермерів, можна завдяки кільком чинникам», — цитує його слова пресслужба компанії.

На думку Різака, логістика Дунаєм може працювати ще ефективніше завдяки введенню спеціального тарифу на перевезення від «Укрзалізниці» (умовна 1 грн з Чорноморська до Дунаю і назад у ланцюгу доставки), що підтримає конкурентність портів Дунаю порівняно з глибоководними портами Великої Одеси.

Другим чинником експерт назвав допомогу донорів у наданні вагонів і причепів для річкових портів Дніпра та Південного Бугу, що дасть змогу зменшити вартість логістики під час перевезення збіжжя від заблокованих річкових терміналів до найближчої залізничної станції і далі залізницею до Дунаю.

«У випадку «НІБУЛОНу» це додаткові 250 вагонів та 80 причепів для 9 заблокованих річкових портів компанії», — підсумував він.

Зазначається, що від серпня 2023 року, коли «НІБУЛОН» отримав перші вагони-хопери, ними уже перевезено майже 73 тис.  т українського зерна для забезпечення світової продовольчої безпеки. Очікується, що один причеп напрацьовуватиме до 140 тис. т/км на місяць.


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra