Ставки фрахту суден знижуються через мляву торгівлю українським зерном — AgroPortal.ua

Ситуація на ринку фрахту залишається млявою в сегментах «костерів» та «хендісайзів». Обмежена торгова активність ще більше сповільнилася після Великодня, тому судновласники змушені йти на подальші поступки фрахтувальникам.

Про це повідомляє Українська зернова асоціація з посиланням на дані компанії ASAP.

Водночас сегмент «панамаксів» виглядає стабільно, ставки фрахту яких для транспортування пшениці чи кукурудзи з українських глибоководних портів до південного Китаю і південного В’єтнаму залишаються на рівні 56 $/т і 54 $/т відповідно; ці ставки до Бангладеш становлять 55-56 $/т.

У сегменті «хендісайзів» витрати на транспортування кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного Середземномор’я впали ще на 1-2 $/т — до 23-24 $/т, до Тунісу — на 1 $/т, до 33-34 $/т. Фрахтові ставки до Іспанії та східного узбережжя Італії знизилися на 2 $/т — до 26-27 $/т і 25-26 $/т відповідно.

Вантажні перевезення кукурудзи з портів Дунаю до Мармари та східної Греції впали ще на 1 $/т — до 17-18 $/т і 20-21 $/т відповідно. Така ж негативна динаміка спостерігається щодо напрямків східного Середземномор’я; відповідні фрахтові ставки впали ще на 1 $/т — до 22-24 $/т. Вартість транспортування тієї ж партії вантажу до Ізраїлю знизилася на 3 $/т — до 28-29 $/т, у напрямку східного узбережжя Італії та Іспанії — на 2 $/т, до 26-28 $/т і 30-31 $/т відповідно.

Ринок барж на українському Дунаї залишається похмурим зі значною нестачею попиту. Фрахт баржі з кукурудзою до Констанци залишається на рівні 10 €/т. Фрахт для соняшнику до Русе чи Сілістри впав ще на 0,5 €/т — до 15-16 €/т.


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra