Михайло Кудухашвілі розповів про будівництво колії до Гданська – АГРОПОЛІТ

Вирішити поточні проблеми з логістикою може будівництво широкої колії до портів Гданська для експорту зерна, оскільки українські компанії в змозі забезпечити достатній трафік на роки вперед. Про це заявив співвласник і комерційний директор «Алмейда Груп» Михайло Кудухашвілі, пише Latifundist.com.

«Ми відрізані від росії та білорусі, тобто весь рухомий склад у нас знаходиться в Україні. Якщо буде широка колія до Гданська, якесь розгалуження, то, звісно, ми в змозі запропонувати серйозний трафік. Зараз у нас є проблеми по під’їзду до Одеси. Такий альтернативний шлях здешевив би логістику та дав максимальну ціну агровиробникам. Насправді це дуже цікавий напрям», – зазначив Михайло Кудухашвілі.

Експерт в якості позитивного прикладу співпраці щодо експорту зерна до третіх країн назвав взаємодію з Румунією, яка рада транзиту української аграрної продукції і хоче його збільшити. Михайло Кудухашвілі додав, що на цей аспект відносин між країнами вплинуло відкриття Україною власного зернового коридору в Чорному морі.

За словами підприємця, після запуску водного маршруту Румунія перестала отримувати минулі об’єми транзиту. Михайло Кудухашвілі підкреслив, що на тому, з чим Польща люто бореться, Румунія змогла непогано заробляти.

Як писав AgroPolit.com, експерти розповіли про новий етап відносин між Україною та Польщею. Також в Україні значно подорожчають фрукти, але борщ стане дешевшим.


Джерело https://agropolit.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra