Фермерка-фундукарка порадила, як спілкуватися з рітейлом – AgroTimes

У роботі виробників фундука з ритейлерами, в тому числі іноземними, органічний сертифікат не є достатньою умовою для виходу на торгові полиці.

Про це в статті журналу «Садівництво по-українськи» розповідає Ніна Смирнова, засновниця фермерського господарства «Натс’Ен’Гарден».

«Це є не ціль, а інструмент, який ви можете вдало використовувати, – уточнює вона. – До того ж вам обов’язково знадобиться ще й сертифікат продуктової безпеки, а він може відрізнятись у залежності від країни».

За словами фермерки, ціна органіки – це далеко не завжди кратно помножена ціна звичайного продукту. Крім питання ціни у відносинах з ритейлом існує питання довіри, пояснює Смирнова.

«Довіра до підприємства, яке проходить таку детальну і складну сертифікацію, підвищується, – каже вона. – Тобто в одному ряду з іншими виробниками ви будете мати переваги на перемовинах».


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra