Олександр Головін розповів про майбутнє портів Дунаю – АГРОПОЛІТ

Комерційний директор компанії «Кернел» по Україні Олександр Головін зазначив, що після зосередження зернового експорту на портах Великої Одеси, термінали на Дунаї напівпорожні, та окреслив їх майбутнє. Про це він розповів в інтерв’ю Latifundist.com.

За словами експерта, якщо встановити однакові залізничні тарифи до портів Великої Одеси і Дунаю – логістика через Дунай буде краще рахуватись. Олександр Головін наголосив, що штучні регуляції не сприяють розвитку вільного ринку, але можуть бути застосовані державою як тимчасова міра задля корекції дисбалансу.

Він нагадав, що зараз найнижчі ціни на збіжжя на деокупованих територіях та регіонах, наближених до зони бойових дій, таких як Харківщина, Сумщина, Чернігівщина, причиною чого є саме дорога логістика.

 

Ринок зараз пішов на велику воду. У перші півтора роки війни Дунай виконував важливу місію, він був найбільшим ланцюжком експорту. Вже багато чого зроблено, вкладені великі інвестиції в інфраструктуру регіону, тому вона буде так чи інакше задіяна. Рух по Дунаю залишиться, але обсяги зменшаться в рази. Водночас дунайські порти залишаються «планом Б» на випадок обмежень у роботі портів Великої Одеси» – зазначив Олександр Головін.

 

Як писав AgroPolit.com, Україні вдається ефективно боротися з корупцією на експорті зерна навіть в умовах війни. Також переробка соняшника в Україні майже досягла довоєнного рівня, але є нюанс


Джерело https://agropolit.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra