Органічні овочі комфортніше продаються через соцмережі, – фермерка – AgroTimes

Овочевий проєкт, який використовує продажі через соцмережі, тримає клієнта біля себе завдяки ключовим поняттям – актуальність, справжність, правда, гумор, ідеальний сервіс, чутливість до зауважень, акції, гнучкі ціни, подарунки, любов до своєї роботи.

Про це у матеріалі журнала «Садівництво по-українськи» розповідає Юлія Ворощук, керівниця ТОВ «Органік Експерт» та засновниця торговельної марки «Осьо. Органічні овочі з поля».

«Ми продаємо й через супермаркети, але мені спокійніше спиться, якщо я знаю: у мене є продукт, який я точно продам сама», – каже вона.

За словами Юлії Ворощук, її цільова аудиторія приходить за головними всім відомими аспектами, які несе органічна продукція: відсутність хімічних залишків, більше поживних речовин, екологічна стійкість, смак та аромат, відсутність ГМО.

«І саме їх ми використовуємо у своїх текстах – постах, фото, відео, розповідях, – резюмує Ворощук. – Ми це повторюємо, розжовуємо, показуємо людям. Кожного дня нас видно у соцмережах, і нас читають».

 


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra