«Сільпо» придбало службу доставки фруктів і овочів – AgroTimes
Мережа супермаркетів «Сільпо», що входить до групи компаній Fozzy Group, придбала сервіс доставки овочів та фруктів OVO, який опинився на межі закриття.
Про це повідомляє Forbes.
За даними видання сума угоди може складати близько $500 тис.
Зазначається, що стартап OVO, заснований у 2020 році, опинився на межі виживання після початку повномасштабної війни.
Проте в «Сільпо» роздивилися певний потенціал, який мережа супермаркетів може використати для покращення свого асортименту та позиціонування в категорії свіжих продуктів. Експерти вважають, що це поглинання може стати ідеальним майданчиком для тестів та покращень в області доставки, особливо в категорії Fresh – свіжих овочів та фруктів.
Компанія також могла придбати стартап заради команди, яка заточена під доставку їжі й може швидко показувати результат.