10% забракованих яблук можуть поставити хрест на експорті – AgroTimes

Якщо покупець у країні експорту відмовився від яблука українського постачальника, всі витрати на його транспортування лягають на плечі виробника.

Про це в авторській колонці для журналу «Садівництво по-українськи» нагадує Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit.

«Яблуко, яке не відповідає замовленню, коштує нуль доларів, – зазначив він, – Місце на підложці, у контейнері також коштує нуль доларів. Тому не продавайте за нуль доларів таке яблуко! Ставтесь дбало до сортування – продайте таке яблуко деінде, адже сьогодні нормальні ціни на переробку».

Експерт підкреслив, що у випадку рекламації у виробника виникає купа зайвої роботи – юристів, менеджерів з продажу тощо. І замість того, щоб розвиватись, він буде займатись рятуванням контейнера з яблуками. Причому постачальник з першого такого разу отримує збиток не стільки в грошах, скільки в іміджі, адже наступні замовлення можуть бути під великим питанням.

«У грамотних системних експортерів поставки, як правило, розписані на кілька тижнів вперед, – пояснив Гуржій. – Наприклад, Голден 100, 113, 125 по два контейнери на тиждень – певному імпортеру. Якщо він зловив вас на такій рекламації, то всі, хто йде далі по ланцюгу, вже не хочуть купляти це яблуко, відповідно пригальмовують цю програму – а ти втрачаєш. Причому ти втрачаєш не на одному контейнері, де 10-15% рекламацій, а на наступних 10-15 контейнерах, замовлення на які тобі відміняють».

 


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra