Ставки фрахту на перевезення кукурудзи панамаксами з портів Великої Одеси до Китаю продовжують рости – Latifundist
На поточному тижні ставки фрахту на перевезення зерна з річкових портів Дунаю продовжували знижуватися. Ставки транспортування з глибоководних портів Одеси для хендісайзів також дещо подешевшали. Ринок панамаксів продовжив укріплюватися.
Про це повідомляє Atria Brokers, пише «Українська зернова асоціація» (УЗА).
Станом на 30 листопада, ставки на перевезення кукурудзи костерами 6 тис. т з портів Рені та Ізмаїл у напрямку Іспанії знизилися на 4$/т — до 41-42$/т , Мармари — на 3$/т до 27$/т , східного узбережжя Греції — на 2-3$/т до 30-32$/т.
Фрахт до східного Середземномор’я, східного узбережжя Італії та іспанської Севільї знизився на 2$/т до 36-38$/т , 38-40$/т та 46-48$/т відповідно. Максимальні ставки у напрямку Ізраїлю опустилися на 2$/т , тоді як мінімальні залишилися без змін, і фрахт в цей регіон становить 43-46$/т.
Ставки на перевезення агропродукції баржами на Констанцу залишилися на рівні минулого тижня — 21-22€/т для кукурудзи, 40€/т — для соняшнику.
Фрахт на перевезення кукурудзи хендісайзами знизився на 1$/т і склав 39-40$/т у напрямку середземноморського узбережжя Єгипту, 41-42$/т — Італії, 43-44$/т — середземноморського узбережжя Іспанії, 44-45$/т — Тунісу.
«В свою чергу, фрахт на перевезення кукурудзи панамаксами з Одеси, Південного та Чорноморська у напрямку Китаю зріс на 3$/т до 75-78$/т. Ставки до середземноморського узбережжя Іспанії становлять 45-47$/т. Подорожчання ставок на транспортування зерна панамаксами з українських глибоководних портів було зумовлено укріпленням ставок в сусідніх сегментах фрахтового ринку, що зберігало конкуренцію на високому рівні», — повідомили в Atria Brokers.
Нагадаємо, станом на 24 листопада, українським морським коридором вже пройшли 153 цивільні судна.