Розуміння потреб замовника допомагає підвищити рентабельність вирощування картоплі – EastFruit

У великої української компанії – “Контінентал фармерз груп”, саме картопля є найрентабельнішою культурою завдяки розумінню потреб клієнтів.

“Контінентал фармерз груп” обробляє 195 тис. га землі в 5 областях на заході країни. Під картоплю відведено близько 2 тис. га, пише AgroTimes.

Генеральний директор “Континентал фармерз груп” Георг фон Нолкен в інтерв’ю “Ліга. Бізнес” розповів, що картопляний кластер є горизонтальною структурою, що має тісний зв’язок з клієнтом, замовником, пише AgroTimes.

 

“Потрібно розуміти, що клієнту потрібно, і тоді формується рішення, який сорт потрібно садити. Далі поточні аграрні процеси, і в фіналі – збут. Успіх усього процесу і є основним критерієм оцінки. До речі, саме картопляний кластер має в нас найбільшу рентабельність”, – зазначив Георг фон Нолкен.

Він також додав, що, аналізуючи потреби клієнтів, компанія прийняла рішення мити картоплю.

“Бо їм зручніше мати справу саме з чистою картоплею, – пояснив гендиректор. – Придбали й використовуємо відповідне обладнання”.

Нагадаємо, що EastFruit неодноразово порушував тему митої картоплі. Детальніше читайте в матеріалі – “10 млрд на звалище або чому дешева брудна картопля обходиться набагато дорожче і споживачеві, і фермеру, і супермаркету?“.

Фото: Facebook “Контінентал фармерз груп”


Джерело https://east-fruit.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra