Названо крафтові продукти, які користуються попитом серед українців — AgroPortal.ua
Зараз крафтовий ринок в Україні переживає значний розвиток. Від патріотичних настроїв, викликаних війною, до росту попиту на здорові продукти — ці тенденції не просто змінюють купівельні звички людей, але і створюють можливості для крафтярів.
Про це в своєму блозі пише засновниця платформи «Товариство Крафту», де зібрані бренди фермерських та крафтових продуктів, Дарина Дячок.
Розуміння того, які категорії товарів є найбільш популярними, може бути вирішальним фактором для успіху на крафтовому ринку. Зі свого досвіду ведення маркетплейсу «Товариство Крафту» ми виявили, що певні категорії товарів завжди знаходяться в центрі уваги споживачів. Приміром, сири — це найбільш популярна категорія на нашому сайті. Велику увагу споживачів до крафтових молочних продуктів показало і наше опитування — аж 81% людей купують ці товари у малих виробників. Також у «Товаристві Крафту» ми помітили, що сири з унікальними смаками або тими, які виготовлені за особливими технологіями, завжди привертають більше уваги.
Серед інших популярних категорій маркетплейс виділяє: варення, соуси, пастилу та чай.
Окремо «Товариство Крафту» звертає увагу на таку категорію як подарункові набори. Це не тільки зручно для покупця, але і дозволяє виробникам показати свої продукти в контексті, що може привернути додаткову увагу до інших товарів.
Іванна Панасюк, AgroPortal.ua