Експорт зерна новим коридором держава досі не страхує – АГРОПОЛІТ

Експорт зерна морем є найдоступнішим для українських аграріїв, але страхування суден залишається дорогим, оскільки у цей процес досі не включилася держава. Про це повідомляє Forbes Україна.

«Різниця у вартості логістики між експортом через порти Польщі й українські морські порти – $100 за 1 т. До російського вторгнення через порти проходило понад 70% експорту й імпорту. За останні два тижні ситуація змінилася. Проблем зі страхуванням немає. Ставки за страхування скоротилися в середньому до 2% вартості вантажу, й уперше з’явилися так звані claim-бонуси, які дають змогу знизити ставки до 1,8%», – зазначили аналітики видання.

Протягом перших тижнів після запуску українського морського коридору представники страхових компаній оцінювали його дуже скептично. Тоді ставки за страхування кораблів сягали від 3 до 4% вартості вантажу, а такий показник є дуже високим.

Під час роботи зернового коридору вони були значно нижчими – 0,75 – 1%. Після того як страховики повірили в можливості морського експорту, незважаючи на те, що держава не встигла включитися в цей процес, ставки за фрахт упали з $52 до $25 – 26 за 1 т. Падіння відбулося за кілька тижнів. Також були зняті CRU-бонуси, які додатково піднімали вартість кожної тони перевезеної агропродукції на $5.

Як писав AgroPolit.com, путін вивів винищувачі на цілодобове чергування над морем. Також експорт морем досяг третини від рекордів зернової угоди.


Джерело https://agropolit.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra