Баржі на Дунаї менше вантажитимуть через падіння рівня води — AgroPortal.ua

ДК «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) поступово зменшує середнє завантаження барж. На Дунаї — традиційний період мілководдя.

Про це повідомив гендиректор УДП Дмитро Москаленко у Facebook.

«На щастя, наразі падіння рівня води некритичне. Питання про закриття навігації поки що не розглядається. Але все може бути. Минулого року навігацію закривали двічі», — нагадав він.

За словами фахівця, мілководдя — споконвічна дунайська проблема, яка обговорюється вже не одне десятиріччя. Зокрема, питання знову обговорювалось на Конференції директорів дунайських пароплавств, де були представлені компанії з Австрії, Словаччини, Угорщини, Сербії, Болгарії, Румунії та України.

«Найбільш проблемні ділянки з погляду глибин знаходяться на болгарській ділянці Дунаю. В періоди мілководдя болгарські перекати не лише змушують судновласників зменшувати осадку.

УДП в цей час, скажімо, не ризикує використовувати деякі типи суден — наприклад, потужні буксири «тритисячники» або «самоходки». Доводиться працювати менш потужними, але більш прохідними буксирами «двотисячниками», — пояснив Дмитро Москаленко.

Схожі проблеми у більшості інших дунайських компаній. Всі зазнають збитків.

«На думку іноземних колег, намагання вирішувати проблему на місцевому рівні ні до чого не призводять. Бракує загальної процедури, яка б забезпечила необхідні фінанси для утримання водних шляхів. Дунай — це стратегічний логістичний напрямок, на якому тримається економіка багатьох європейських країн. Ба більше, сьогодні це зерновий шлях, що забезпечує продовольчу безпеку. Тому проблема має вирішуватися на міждержавному рівні», — вважає експерт.


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra