Фрахт за панамакс з Чорноморська в напрямку Китаю складає 100$ за тонну — Spike Brokers – Latifundist

Все більше гравців українського ринку розглядають використання альтернативного морського коридору для експорту агропродукції.

 

Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.

 

 

«Значний попит на морський фрахт з обмеженою пропозицією від судовласників змусив ринок почати з достатньо високих ставок. Індикації на фрахт судном класу хенді з Чорноморська на Іспанію складаються в районі 60$ за тонну. В той час, як фрахт за панамакс з Чорноморська в напрямку Китаю озвучується на рівні 100$ за тонну», — йдеться у повідомленні.

 

 

Аналітики зазначають, що в поточному контексті судовласники закладають не лише значні ризики, а також і в ставку денного простою судна. Так, простій панамаксу може сягати більше $100 тис. на добу.

 

Активність з використанням альтернативного морського коридору впливає також на стабілізацію ставок фрахту Дунаєм.

 

Ринкові ставки транспортування водним транспортом:

 

    • Ізмаїл, Україна — Констанца, Румунія — 40-45€ (1-3 тис. тонн),

 

    • Ізмаїл, Україна — Східна Італія — 65-70$ (4-6 тис. тонн),

 

    • Ізмаїл, Україна — Греція — 55-57$ (3-4 тис. тонн),

 

    • Чорноморськ — Іспанія — 60$ (25-35 тис. тонн),

 

    • Чорноморськ — Китай — 100$ (55-65 тис. тонн).

 

Нагадаємо, першими тимчасово встановленим ВМС ЗСУ коридором скористалися балкери RESILENT AFRICA та AROYAT, які експортували понад 20 тис. т української агропродукції для країн Азії та Африки.


Джерело https://latifundist.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra