«Волинський Бровар»: «Ми не конкуруємо з масовим пивом, а просто робимо свою справу» – Techdrinks.info

9 років тому, у далекому 2014-му, в маленькому містечку Березне Рівненської області почала роботу пивоварня «Волинський Бровар». Її засновник Микола ІВАЩИШИН, не маючи великого досвіду в пивоварінні, всі знання здобував на власних помилках і вдалих рішеннях. А потім ще й закріпив набуті практичні навички, отримавши диплом магістра в університеті. «Коли ми починали працювати та були «чайниками», то не розуміли, що добре, а що погано, а просто робили свою справу. Тепер, набувши досвіду, ми вже добре знаємо, що ми можемо, чого хочемо і що для нас важливо», – каже засновник пивоварні «Волинський Бровар». Саме завдяки любові до своєї справи йому вдається не лише втримувати позиції пивоварні у такий складний для України час, а й розвивати її, розширювати асортимент і завойовувати нових споживачів. Як працює «Волинський Бровар» зараз, які новинки невдовзі з’являться на ринку і в чому секрет успішної пивної справи, читайте в репортажі проєкту «Напої & Пиво. Технології та Інновації».

Розвиток попри все

За 9 років своєї роботи пивоварня «Волинський Бровар» пройшла досить великий шлях від старту до щоденного поповнення асортименту продукції, здобутого власного досвіду та знань. І нині, попри війну та складну економічну ситуацію в країні, «Волинський Бровар» активно працює щодня. Як тільки звільняються резервуари, їх слід негайно знову заповнити пивом, тому що історія «народження» пива (саме народженням Микола Іващишин називає процес виготовлення продукту, – ред.) триває аж місяць.

З кожним роком обсяги виробництва «Волинського Броваря» збільшуються.

– Адже ми розширюємо нашу зону діяльності та кількість наших поціновувачів, які потребують «Волинського Броваря». А ми їм у цьому не відмовляємо, – посміхається засновник пивоварні.

Власне, про сировину

Для створення свого пива «Волинський Бровар» активно використовує українську сировину – приблизно 80 %. Попри те, що левову частку сировини займає солод зі Славути, на пивоварні обов’язково використовують й імпортні солоди.

– Це, зокрема, карамельні чи інші кольорові солоди, які дають додаткові враження та смакові емоції для людей, – розповідає Микола Іващишин.

Водночас географія походження хмелю, який використовують на пивоварні, дещо ширша. Тут використовують і український, і американський, і новозеландський, і німецький, і чеський хміль. Його наявність, як і запаси солоду, тут теж планують заздалегідь.

З чого складається асортимент «Волинського Броваря»

Попри те, що на сайті пивоварні зазначається, що «Волинський Бровар» – це чудове пиво з маленької броварні, зараз це пиво представлене у 80 % супермаркетів України, а в постійній лінійці асортименту – майже 50 сортів пива.

– У кожного нашого клієнта свої вподобання, а ми хочемо задовольнити смаки кожного з них, і кожного з них ми прагнемо підкорити, – каже засновник пивоварні. – Тому нам зараз є чим похвалитися, адже ми даємо на полиці дуже широкий асортимент продукції. Причому в кожному супермаркеті можуть бути представлені різні сорти чи види продукції. Крім того, велику кількість продукції відправляємо клієнтам через логістичну компанію.

Окрім, власне, пива, з якого все і починалося, в асортименті «Волинського Броваря» є ще й лінійка сидрів, а 2022 року підприємству вдалося запустити новий проєкт з виробництва енергетичних напоїв під назвою Geyser. Лінійка енергетиків активно розвивається та розширюється, і вже за кілька днів підприємство випустить новий енергетичний напій, у складі якого буде 9 % пюре манго.

Для того, щоб досягнути успіху, важливо вчасно реагувати на тенденції ринку. Саме тому «Волинський Бровар» нещодавно розширив свій асортимент ще одним цікавим продуктом, почавши виготовляти пробіотичний напій КОМБУЧА. А невдовзі підприємство представить на ринку ще один із своїх шедеврів – HARD KOMBUCHA з додаванням соків апельсина, рожевого грейпфрута та маракуї.

Експерименти – невід’ємна частина «Волинського Броваря». Так, в асорти менті пивоварні впродовж 2 років є пиво барлівайн, яке витримують у французьких діжках з-під віскі.

Окрему лінійку асортименту займають безалкогольні напої, адже з кожним роком усе більше споживачів віддають перевагу саме такій категорії продукції.

– У нашому асортименті так багато безалкогольних напоїв, що можна подумати, наче ми змінили напрямок своєї діяльності, – жартує Микола Іващишин. – Наприклад, один із наших довгожителів, – пиво Zero з соком журавлини. А два місяці тому ми знайшли йому пару та зробили ще один безалкогольний напій – Ginger Beer з додаванням меленого імбиру.

За словами засновника пивоварні, основний споживач «Волинського Броваря» – молодь, яка втомилася він недорогого масового пива та хоче інших емоцій:

– Найпопулярнішим серед наших споживачів я сміливо можу назвати ІРА – India Pale Ale. До речі, коли мені хочеться просто посмакувати пивом, то я теж обираю ІРА, адже мої рецептори вже загартовані, і їм хочеться «лоскотання» хмелем. Адже всі наші сорти пива, від солодкого до гіркого, від світлого до темного, проходять через мене передусім як через дегустатора й експерта, з розуміння стилю, кольору, смаку, – каже засновник пивоварні Микола Іващишин.

Попри стрімкий розвиток крафтового пивоваріння, в Україні все одно багато споживачів його не розуміють і обирають на полицях магазинів масове недороге пиво, до якого звикли. Але, за словами Миколи Іващишина, «Волинський Бровар» не конкурує з таким пивом:

– Ми просто робимо свою справу, а споживач сам робить свій вибір на користь Броваря, оскільки очікує нову смачну емоцію в продукті.

Продукція «Волинського Броваря» розливається в різну тару: в жерстяну банку, в скло, в ПЕТ-тару і в кеги, – частина асортименту потрапляє в сегмент HoReCa. Попри те, скляна пляшка залишається у пріоритеті українських споживачів, жерстяна банка потроху витісняє її, тому щороку відсоток використання банки збільшується.

– Зі скляною пляшкою нам пощастило, тому що ми підтримуємо локального виробника, з Рівненщини. Завдяки партнерсько-дружнім відносинам з Рокитнівським склозаводом ми безперебійно отримуємо необхідну нам тару. До речі, вона ексклюзивна, адже поки що більше ніхто в Україні її не використовує. Між іншим, купуючи наше пиво, споживач отримує від «Волинського Броваря» бонус – 20 грамів подарункового пива, тому що об’єм нашої пляшки – 0,35 літра, – каже засновник пивоварні.

Повний матеріал читайте в новому номері журналу «Пиво. Технології та Інновації», який можна завантажити безкоштовно на сайті. 


Джерело https://techdrinks.info

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra