Блокування «шляхів солідарності» грає на руку росії, − Денис Марчук – Agravery

Штучні перешкоди, що створили західні країни-сусіди у роботі “шляхів солідарності”, зіграли на руку росії, яка активізувала блокування роботи “зернового коридору”. Про це заявив заступник голови Всеукраїнської Аграрної Ради Денис Марчук під час експертної дискусії «Конфронтація в «Шляхах солідарності»: український бізнес у пошуках рішень європейських проблем». У онлайн-заході також взяли участь представники центральних органів виконавчої влади, логістичних компаній, аграрних асоціацій та бізнесу.

За словами Дениса Марчука, перешкоди для транзиту українського збіжжя, зокрема через територію Польщі, залишаються у вигляді додаткових заходів контролю та фітосанітарних заходів на кордоні.

“Не всі в Європі з “обіймами” чекають на українське зерно. Ми бачимо негативну позицію західних країн-сусідів, яка, з їхнього боку, спричинила заборону 15 квітня імпорту збіжжя та створення проблем для його транзиту. Блокування “коридорів солідарності” грає на руку росії. Власне, після цих заборон ми побачили активізацію країни-агресора в частині спроб заблокувати роботу “зернового коридору”, – зазначив Денис Марчук.

На його думку, логічним виглядає рішенням Єврокомісії щодо надання фінансової підтримки польським фермерам, за умови повернення до минулорічних показників перетину кордону української агропродукції, як транзиту так і імпорту.

На сьогодні важливо продовжити роботу над розширенням можливостей “зернової угоди”. Логістика суходолом не зможе замінити морські шляхи, які й досі залишаються найефективнішим напрямком експорту.

“Через обмежений експорт аграрії не можуть розпродати власну продукцію, а ціни на неї в середині країни значно нижчі, ніж на світових ринках. Аграрії сьогодні працюють собі у збиток. Багато з них замислюються над доцільністю проведення посівної восени цього року. Тому, ми, як одна з найбільших асоціацій, працюємо над можливостями розширення вивозу агропродукції морськими шляхами. Зокрема, потрібно провести поглиблення гирла Бистре. У 2022 році такі роботи проводились і це збільшило можливості по проходу суден у дельті Дунаю”, – наголосив Денис Марчук.

Також потрібно дозволити рейдові перевалки біля порту Констанца. Перевантаж зерна з корабля на корабель без заходу у порт зменшить простої барж, додав заступник голови ВАР.

Нагадаємо, за рік роботи “Шляхів солідарності”  Україна експортувала понад 32 млн тонн зернових та олійних культур. 2 травня Єврокомісія ввела заборону на імпорт низки сільськогосподарських товарів з України до п’яти країн ЄС: Польщі, Словаччини, Угорщини, Болгарії та Румунії, зі збереженням їх транзиту. Заборона діятиме до 15 вересня 2023 року.


Джерело https://agravery.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra