Чи потрібно інвестувати в маркетинг під час війни? — AgroPortal.ua

Все вищенаведене можна і, мабуть, треба віддати на аутсорс, тому що:

  • Це дешевше, ніж зберігати цілу команду на постійній зарплаті. Послуги агенції оплачуються лише тоді, коли вони надаються, а також оговорюється результат, за який агенція точно отримає гроші, а за який — ні.
  • Аутсорс дешевше, тому що в еру digital потрібно багато спеціалістів із вузьким набором навичків в штаті (таргетолог, SEO-спеціаліст, SMM-ник, дизайнер). Не можна поєднати всі або хоча б декілька навичків в одному спецалісті на сьогодні, це багато витрат на зарплати. Агенція зробить ці послуги дешевшими за власний штат за рахунок ефекту масштабу.
  • Із агенцією ви матимете спілкування за принципом «єдиного вікна», із однією людиною project-manager, яка контролюватиме всі задачі всередині та назовні. Ви зекономите не лише гроші, а ще й такий цінний завжди час.
  • Агенції, особливо ті, в яких співробітники отримують гроші за результат у існуючому проєкті, працюють набагато ефективніше, ніж команда в штаті (in-house).

Звертаю увагу на те, щоб віддати всі маркетингові активності на аутсорс, агенції потрібен працівник на стороні компанії-клієнта, який буде постійно спілкуватися із агенцією та надавати необхідну інформацію, зворотній зв’язок та координувати дії. Це може бути маркетинг-менеджер, один у штаті, або навіть власник/директор/керівник комерційної функції/операційний директор за відсутності маркетолога.

Варіант аутсорсу може бути, звісно, не на всі перелічені послуги, а частково. Такий варіант теж суттєво зменшить витрати на маркетинг.

Аутсорс є ефективним і без форс-мажорів, в звичайному мирному житті. Звичне життя дає можливість експериментувати із різними формами поєднання штатних працівників (команда in-house) із аутсорсом.

Що робити маркетологам та працівникам маркетингового відділу в штаті? Ставати професіоналом 3 в 1, або 4 в 1, або більше. Тобто, якщо ви до цього були дизайнером в штаті і не хочете більше на фріланс, навчіться, до прикладу, налаштовувати рекламні кампанії, писати пости і вести соціальні мережі. Або якщо ви займалися лише стратегією, навчіться писати статті, заглибтеся у SEO та копірайт. Тоді ви матимете додаткову цінність для вашого роботодавця і залишитеся при роботі. А навіть якщо і не залишитеся, у вас буде більше шансів, ніж у всіх інших, знайти роботу. Або ви прийдете працювати в агенцію.

Все здолаємо! Слава Україні!

Юлія Андрющенко, СЕО Kameneva Agency


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra