Україна готова розширити експорт м’ясної продукції — Мінагрополітики – Latifundist
На ринку м’яса та м’ясних продуктів, спостерігаються нові тенденції. Вперше маємо позитивне експортне сальдо. Тобто у грошовому виразі, експортовано продукції на більшу вартість, ніж імпортовано.
Про це розповіла заступник директора департаменту аграрного розвитку — начальник управління тваринництва та племінної справи Мінагрополітики Олена Дадус, пише пресслужба відомства.
За її словами, змінилася тенденція і в структурі. Якщо раніше майже половина поголів’я тварин утримувалась домогосподарствами, то зараз реалізація на забій худоби та птиці у живій масі на 68% забезпечується сільгосппідприємствами.
«Наразі ми спостерігаємо, що між видами продукції є певне заміщення: більш дорогі види продукції заміщують доступніші. Половина з 2 млн т загального фонду споживання м’яса — це птиця, свинина становить 37% фонду споживання, яловичина — 13%», — наголосила вона.
За спостереженнями експертів та інформацією учасників ринку, сьогодні в Україні переробні підприємства переорієнтовуються — збільшують частку у готовій продукції м’яса птиці, зокрема це стосується м’ясних консервів.
Як зазначила Олена Дадус, наразі є кілька завдань для переробної галузі — забезпечити внутрішній ринок, надати населенню України можливість споживати в достатній кількості й за доступною ціною продукцію, в тому числі і м’ясну.
«Переробний бізнес зацікавлений у виході на зовнішні ринки. Є попит на українську продукцію і можливості її постачати», — акцентувала Дадус.
Нагадаємо, що компанія «МХП» закінчила півріччя (січень-червень 2022 року) зі збитком $89 млн проти чистого прибутку у $232 млн за аналогічний період 2021 року.