Возити українське зерно залізницею для основних покупців в ЄС надто дорого, – думка – AgroTimes

Основні покупці українського зерна у Європі — це Нідерланди й Іспанія, але возити зерно залізницею до цих країн надто дорого.

Про це в інтерв’ю The Ukrainian Farmer розповів комерційний директор Баришівської Зернової Компанії Grain Alliance Таїр Мусаєв.

Він нагадав, що в країнах Європи максимальне завантаження вагонів становить 60 тонн, а в деяких країнах — усього 40.

«Таким чином, до кожної тонни зерна додається 100–150 дол., і втрачається економічний сенс у перевезенні», – констатував Таїр Мусаєв.

За словами фахівця, бізнес вже після 5–6 тижнів від початку повномасштабного воєнного вторгнення рф до України намагався реагувати на проблеми із логістикою.

«Ті, хто мав відносини з Польщею або Румунією, швидко відправили своє зерно до Констанци та Гданська. У перший місяць цей напрямок працював досить непогано, але потім ситуація ускладнилась: європейська сторона не змогла впоратись із такою кількістю зерна, що стало причиною тривалих затримань. Наразі ситуація важка, і жодних сподівань про відчутне пришвидшення залізничної логістики немає», – підсумував Таїр Мусаєв.

Раніше ми писали, що збільшення оперативних потужностей зберігання на наявних елеваторах є практично нереальним.


Джерело https://agrotimes.ua/

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra