Україна та Румунія домовились про регулярні перевезення вантажів залізницею – Latifundist

З 1 червня в УЗ розпочали експеримент по закріпленню «ниток» графіка за румунськими перевізниками через прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти.

 

Про це пише Rail.insider.

 

За словами залізничників, це має позитивно вплинути на вантажні перевезення через цей перехід, зокрема скоротити чергу вагонів до нього. Зауважимо, що у напрямку цієї станції прямує понад 5,7 тис. вагонів, із них майже 4 тис. — із зерновими вантажами.

 

Щоправда, вже у перший день втілення новації не всі перевізники дотримувалися виділеного їм часу. Так, одна з румунських компаній не змогла забрати вантажі через ремонт вивантажувального обладнання у суміжників.

 

Проте, як пояснили в Укрзалізниці, у перший місяць експерименту санкції за неприбуття не діятимуть. Їх можуть ввести під час наради щодо результатів новації за підсумками місяця дії.

 


 

Відзначається, що є ще один нюанс, який призводить до накопичення вантажів на переходах.

 

 

«‎Наразі в Україні спостерігається нестача колісних візків для перестановки вагонів (через різну ширину колії вагони доводиться або перевантажувати, або замінювати їм колісні візки). Зокрема, понад 1 тис. візків перебувають поза межами України. Тож посадовець закликав іноземних перевізників швидше повертати УЗ порожні вагони», — пояснив ‎очільник департаменту управління рухом «Укрзалізниці» Володимир Рущак.

 

 

Водночас додається, що зросла кількість вагонів, які передаються по переходу Батьово—Еперешке.

 

Нагадаємо, що в Україні планується прокласти євроколію для інтеграції в європейську систему.

 


Джерело https://latifundist.com

Відповісти

Ваш email не публікується

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra