Букети з ферми. Які квіти купують українці під час війни – Agroportal

Провідна студія флористики та декору LoraShen не припинила свою діяльність із початком повномасштабної війни в Україні. Попит на квіти зменшився, але бажання українок створювати затишок навіть у таких умовах залишилося.

«До війни в нас купували інстаграмні композиції з гортензій, ранункулюсів та орхідей. Вони об’ємні та яскраві. Зараз акцент на сезонні українські квіти та рослини у горщиках. Дівчата, які виїхали з Києва, відправляють такі квіти своїм подругам і мамам, які залишились у місті.

На жаль, багато замовлень зараз на траурні композиції в жовто-блакитних кольорах. Намагаємося привнести і в такі замовлення індивідуальність та частинку нашої душі», — каже генеральна директорка LoraShen Лариса Шен.

propData.content.image

Лариса Шен

Ми вже вийшли на рівень 20% від довоєнних продажів. У березні було 3%. Очікуємо на складне літо незалежно від новин з фронту. Наш кінцевий споживач — жінки, вони навряд чи повернуться до міста на літо. Та все одно сподіваємось вийти на 30% за рахунок загального оживлення бізнесу

Студія флористики та декору останніми роками збільшила частку закупок квітів у фермерів. «Навіщо шукати щось за кордоном, якщо є своє, українське?» — саме такої думки колектив LoraShen.

Джерело фото: LoraShen // Facebook

Джерело фото: LoraShen // Facebook

Першими навесні з’являються тюльпани, нарциси, потім альстромерія, кала, еустома, матіола, ґрунтова півонія, антірінум, останніми — гладіолуси, жоржини, хризантеми. Всі квіти в студії закуповують пучками по 10-25 штук.

«Звісно, фермери пропонують і багато інших квітів, які намагаються вирощувати, але це все має епізодичний характер. Якась квітка виросла дуже гарною, але в кількості трьох штук. Ми візьмемо їх у букет як щось незвичне та гарне. Люди захочуть і собі, а в нас цих квітів немає у великій кількості», — каже підприємиця.

Дуже часто бізнес суперечить творчості. Якщо дуже захоплюватися творчістю і слідувати бажанням флористів, можна втратити бізнес. Якщо робити ставку суто на комерцію, то в довгостроковій перспективі можна стати нецікавим клієнту

Джерело фото: LoraShen // Facebook

Джерело фото: LoraShen // Facebook

Сьогодні студія флористики та декору в активному пошуку нових постачальників квітів. Основними вимогами до квітникарів є якість, прогнозована кількість та ціна. Щотижнево тут готові закуповувати 100-200 одиниць одного виду квітів.

«На літо в нас велика програма із закупівлі квітів та злакових, які можна сушити. Робимо великий запас різноманітних гілок та колосків, які фарбуємо і потім робимо з них композиції. Таку продукцію купуємо просто у селян», — каже Лариса Шен.

Джерело фото: LoraShen // Facebook

Джерело фото: LoraShen // Facebook

Вона також зазначає, що дуже часто фермери продають свою продукцію в роздріб за тією самою ціною, що і магазинам. У такому разі вони стають неконкурентними.


Іванна Панасюк, AgroPortal.ua


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується