Економічний фронт: Organic Ukraine Business Hub готується до виходу на британський ринок – NEWFOOD

Organic Ukraine Business Hub — експортно-орієнтований парасольковий бренд, що сьогодні в часи війни продовжує допомагати українським виробникам органіки вийти на глобальний ринок та зберегти продовольчу безпеку країни.

Україна вже давно позиціонується як гарант продовольчої безпеки в багатьох країнах світу завдяки традиційно потужному експорту продовольства. Внесок України у світовий продовольчий ринок у 2021 році був еквівалентний забезпеченню продовольством близько 400 мільйонів людей. Однак у березні 2022 року, за даними Мінекономіки, експорт українських товарів скоротився вдвічі особливо постраждав вивіз сільськогосподарської продукції. Протягом березня Україна експортувала 1,1 млн тонн кукурудзи, 309 тисяч тонн пшениці, 118 тисяч тонн соняшникової олії, 40 тисяч тонн соєвих бобів. Це в 4 рази менше, ніж в лютому. Щоб мінімізувати наслідки світової продовольчої кризи під час війни, важливими є захист та підтримка сільськогосподарського виробництва в Україні. 

Organic Ukraine Business Hub — потужна підтримка для виробників органіки в умовах війни

Organic Ukraine Business Hub ще до початку війни об’єднав 35 українських компаній, що займаються виробництвом органічної продукції — зернові та олійні, перероблені ягоди і фрукти, олія, пластівці, вівсянка, крупи, горіхи. Сьогодні ця ініціатива відновлює свою роботу, щоб підтримувати українську економіку.

Незабаром члени бізнес-об’єднання працюватимуть вже над налагодженням бізнес-контактів з дистриб’юторами, байєрами, торговельними мережами, а також долучаться до різних активностей задля просування продукції. Зокрема, парасольковий бренд «Organic Ukraine Business Hub» буде представлений на B2B онлайн зустрічах з імпортерами з ЄС та Великої Британії. Також в планах міжнародна торговельна виставка органічної продукції BIOFACH, яка відбудеться 26-29 липня 2022 року в м.Нюрнберг (Німеччина).

Візія Organic Ukraine Business Hub — стати потужним бізнес хабом, який об’єднає виробників органічної продукції у спільноту конкурентоспроможних експортерів. Адмініструє парасольковий бренд — громадська спілка «Органічна Україна» (Organic Ukraine).

Членами парасолькового бренду Organic Ukraine Business Hub в 5 товарних категоріях вже стали: 

  • зернові та олійні:, ПП «Галекс-Агро», ФГ «Козак Органік», ТОВ «Жива Нива», ТОВ «Торгово-промислова група «Амарант», ПСП «Агрофірма Україна-Говтва», ПП «Барбет», ТОВ «Солонянський Завод «Агрополімердеталь», ТОВ «Колос», ТОВ «Лист-Ручки», ТОВ «Кварк», ПСП імені Т. Г. Шевченка, ТОВ «Завод Пластмасових Виробів «Супутник», ТОВ «НВП «САД»;
  • перероблені ягоди і фрукти:  ТОВ «Двіпа», ФОП Шмигельська, ТОВ «Дібрівка Агросервіс», Alta Kraina (Catanzaro Eurasia LLC), ВК «Як Бджола», ФГ «Еко-Маяк», ТОВ «Органічний Сад», ТОВ «Фемілі Гарден», ТОВ «Лілак», ТОВ «Дунайський аграрій», ТОВ «Рівнехолод»;
  • олія: ТОВ «Фірма «Каспер», ТОВ «Ві Еф Ай Оілс Фор Лайф Україна», ПП «Річойл», ТОВ «Органік Оригінал», ТОВ «Красногірський олійний завод», ТОВ «Укролія»;
  • пластівці, вівсянка, крупи: ТОВ «ТЕРРА», ТОВ «НПП Амарант», ТОВ «Фірма ДІАМАНТ ЛТД»;
  • горіхи: ТОВ «Укр-Волнат», ФГ «НАТС’ЕН’ГАРДЕН».

Портфоліо компаній-членів Organic Ukraine Business Hub: https://cutt.ly/CO22IPc 

 

Надалі ГС «Органічна Україна» розширить перелік продуктів і компаній, які відповідають бізнес-стандартам ведення підприємницької діяльності, що визначені для учасників Organic Ukraine Business Hub.

Очікується, що члени парасолькового бренду будуть залучені до різних активностей задля просування української органічної продукції на європейському ринку. Великою перевагою позиціонування під парасольковим брендом є можливість також отримати низку управлінських та допоміжних бізнес-послуг для членів-ММСП. 

Серед них можна виокремити:

  • спільні презентації українських виробників на міжнародних виставках/ярмарках
  • організація спільних  торговельних місій 
  • налагодження торговельних зв’язків з імпортерами та дистриб’юторами продукції через В2В зустрічі та організацію спільних експортних заходів
  • надання можливості користування сертифікаційним знаком, що свідчить про якісні стандарти виробництва та бізнес стандарти ведення діяльності 
  • підтримка українських виробників щодо отримання необхідних сертифікатів та дозволів для експортної діяльності
  • можливий юридичний та адміністративний супровід щодо експортної діяльності.

Для українських ММСП, яким часто бракує власних знань, ресурсів та спроможностей, Organic Ukraine Business Hub це можливість отримати міцне партнерство, вести свою діяльність відповідно до бізнес стандартів, як гарантія якості та довіри до при виході на міжнародний ринок. 

 

Що і куди експортуватиме Organic Ukraine Business Hub?

Не секрет, що українська органічна продукція має потужний експортний потенціал на торговельній мапі світу. Ще до війни Україна експортувала органіку до 35 країн світу, увійшовши до переліку основних постачальників органічної продукції до ЄС, де посідає 4-те місце серед найбільших країн-експортерів. 

Під час розробки експортної стратегії парасолькового бренду Organic Ukraine Business Hub було проведено аналіз й відбір категорій товарів, що мають найбільшу конкурентну перевагу і найвищий експортний потенціал, а також проаналізовано потенційні ринки для збуту такої продукції. 

Відбір категорій продуктів для парасолькового бренду було здійснено на основі опитування членів Громадської Спілки «Органічна Україна»та аналізу їх потужностей і експортних можливостей. В опитуванні взяли участь 40 компаній. У результаті було відібрано наступні 5 категорій товарів: зернові та олійні, перероблені ягоди та фрукти, олія, горіхи, крупи, в т.ч. пластівці та вівсянка. 

Перспективними цільовими ринками для експорту української органіки було обрано Європейський Союз та  Велику Британію — враховуючи обсяги імпортного попиту, укладені угоди про зону вільної торгівлі та можливості для нових постачальників. 

За оцінками галузевих експертів, прогноз розвитку органічного ринку Великої Британії є дуже позитивним:

  • у 2019 році імпортувала 393,7 тис. т органічної продукції, що зробило країну 3-м найбільшим імпортером органічної продукції в Європі, після Нідерландів (1 037,5 тис. т) та Німеччини (432,9 тис. т)
  • займає 8 місце серед країн з найбільшим роздрібним ринком органічних продуктів у світі
  • обсяг органічних роздрібних продажів зріс на 12,6% у 2020 році, що є рекордом за останні 15 років
  • є однією з 6 країн, до яких експортується найбільша кількість української органічної продукції
  • поточне споживання органіки на душу населення в 3-4 рази менше ніж в інших розвинутих країнах Західної Європи (Німеччина, Франція), які мають співставні доходи і рівень життя громадян.

Сьогодні купівельні звички людей кардинально змінилися — покупки стали більш спланованими. Підвищення цінності продуктів харчування, готування їжі, а також споживання їжі вдома допомогли збільшити продаж органічних продуктів. Останні тенденції на ринку Великої Британії створюють хороші ринкові можливості для багатьох українських продуктів харчування, орієнтованих на споживача, з огляду на ріст попиту насамперед на «здорові» продукти харчування. 

Крім того, важливо зазначити, що сьогодні, у скрутний час для України, ЄС та Велика Британія заявляють про економічну підтримку нашої держави. 26 квітня Велика Британія скасувала всі мита та квоти на українські товари, відкривши вікно можливостей у свій конкурентний та насичений ринок. А 27 квітня у ЄС заявили про запровадження для України на один рік нульових мит та нульових квот у торгівлі.


Джерело https://newfood.media

Відповісти

Ваш email не публікується