Доставки їжі: тенденції, секрети, фішки, майбутнє ринку онлайн-доставки продуктів – NEWFOOD

Очевидно, що з пандемією ринок доставки їжі (готової або для самостійного приготування) просто вибухнув, і показав неймовірні темпи зростання. Але більшість гравців ринку – це відомі компанії, з якими складно конкурувати початківцям чи просто більш скромним фірмам. Що робити? Як зайняти свою нішу? Як мінімум, можна слідувати трендам кінця 2021-го – початку 2022-го років.
Основні екологічні тренди продуктового ритейлу:

  • Відмова від пластику;
  • Етичне ставлення до тварин;
  • Піклування про екологію.

Як грамотно доставляти їжу: які фішки потрібно знати

Співробітництво з відомими агрегаторами ринку замовлення доставки продуктів онлайн – це добре, але не дуже вигідно. Вони забирають свою комісію з кожного замовлення. А це значить, що і маржинальність падає. Тому є сенс задуматися над створенням власного відділу доставки замовлень. Хай навіть буде лише кілька осіб – все одно це вигідніше для бізнесу. Основний ризик тут хіба що в тому, що важко спрогнозувати кількість замовлень. Адже може статися, що кур’єр сидітиме без роботи, або ж навпаки – не встигатиме нікуди.
Важливе позиціонування. Не можна пропонувати доставку своєї їжі всім і кожному. Тенденції в доставці продуктів такі, що потрібно чітко орієнтуватися у цільовій аудиторії. Що потрібно знати про неї:

  • Демографічні характеристики;
  • Робота – час обіду, розташування робочого місця, графік;
  • Уподобання в їжі;
  • Якими джерелами інформації користуються.

Ці дані знадобляться для таргетованої реклами. Тобто такої, яка направлена конкретно на потенційного клієнта.

Dark kitchen: тренд року і майбутнє на ринку доставки

Формат Dark kitchen – це ресторан або кафе, де немає посадкових місць, і який працює виключно на доставку. Замовлення клієнт також може забрати самостійно, наприклад, дорогою додому або на роботу. Відповідно, там немає і офіціантів.
Даний формат набагато зручніший, ніж класичний заклад харчування, адже окупається значно швидше. Так, наприклад, навіть звичайні ресторани і кафе почали запроваджувати Dark kitchen – доставку свіжеприготованої їжі протягом 30 хв.

Доставка готових раціонів

Ще один тренд – доставка додому або в офіс збалансованого харчування. Тобто, харчування, направлене на:

  • Детоксикацію;
  • Схуднення;
  • Набір м’язової маси.

Залежно від того, яку мету переслідує людина, для неї готуються збалансоване меню, в якому є всі поживні необхідні речовини. Найчастіше це супроводжується еко-доставкою в стилі ZERO WASTE:

  • Без одноразового посуду;
  • Використання багаторазових контейнерів;
  • Пакування один раз вироблено в Україні і не йде постачання контейнерами через половину земної кулі;
  • Сортування відходів.

Щодо останнього пункту – мається на увазі те, що кур’єр, доставляючи замовлення, може забрати пакет вторсировини на переробку.

Як замовник може зробити доставку їжі більш екологічною

Еко-майбутнє в доставці продуктів, їжі може наступити раніше, якщо споживачі в свою чергу також знатимуть, як замовляти:

  • Краще робити одне велике замовлення, ніж багато маленьких. Це дозволить зменшити об’єм упаковки;
  • Замовляйте рівно стільки, скільки вам потрібно. Недоїдки, швидше за все, будуть відправлені на переробку, яка ще не налагоджена як слід;
  • Не замовляйте одноразові столові прибори;
  • Намагайтеся замовляти менше гарячих напоїв. Їх доставляють у стаканчиках, які важко піддаються переробці.

Джерело https://newfood.media

Відповісти

Ваш email не публікується