Думка: Плодово-ягідний бізнес має орієнтуватися на McDonald’s – AgroPortal

Плодово-ягідний бізнес в Україні здебільшого має ремісничий підхід: він зав’язаний на одному власнику, тому його не можна масштабувати та виробляти великі обсяги продукції.

Таку думку висловив фермер з Одещини, керівник господарства ТОВ «Грін Технолоджі» Дмитро Остапенко під час онлайн-мітапу «Кращі агропрактики у плодово-ягідному секторі».

«Бізнес, на моє переконання, має працювати системно, як McDonald’s, тобто бути налаштованим і побудованим так, щоб міг функціонувати без залучення власника. Також важливим моментом є те, щоб усі працівники на підприємстві були взаємозамінними. Такий підхід дозволить не зупинятись процесам, якщо хтось буде вимушений покинути роботу», — зазначає Дмитро Остапенко.

Він додає, що поки господарство має насадження на 16 га із наявних 48 га. На цій ділянці фермер вирощує персики та столовий виноград. У перспективі підприємство планує засадити всю земельну ділянку, а також цьогоріч організувати холодильне обладнання для підготовки товару до постачання в супермаркети.

«Крім того, хочу показати людям, що кооперативи — це дуже вигідна справа, яка дозволяє збирати великі партії вирощеної продукції, диктувати умови торговельним мережам, продавати товар за вищою ціною», — переконаний Дмитро Остапенко.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Джерело http://agroportal.ua

Відповісти

Ваш email не публікується