Українські винороби та Мінагрополітики підписали Меморандум про співпрацю для розвитку галузі – АГРОПОЛІТ

Об’єднання виноградарів та виноробів України підписало Меморандум про співпрацю із Міністерством аграрної політики та продовольства України. Про це на сторінці у Facebook повідомив голова громадської спілки «Асоціація садівників, виноградарів та виноробів України» Володимир Печко.

Він зазначив, що метою документу є співпраця і консолідація зусиль, спрямована на підтримку законодавчих змін в частині регулювання галузі виноградарства та виноробства та створення конкурентних умов її подальшого розвитку.

Задля досягнення мети цього Меморандуму сторони домовляються про співпрацю з формування пропозицій у таких сферах:

    • створення та просування національного бренду «Вино України», що є прерогативою держави та регламентується відповідним порядком;

 

    • виготовлення українського вина виключно з винограду, вирощеного та переробленого в Україні;

 

    • запровадження державного реєстру виноградників та виноробної продукції, який передбачає обов’язкове внесення відомостей про виноградні насадження від 0,15 га;

 

    • створення системи простежуваності виноробної продукції від виноградника до пляшки на основі трьох декларацій: декларації про збір врожаю, декларації про виробництво, декларації про залишки;

 

    • наближення вітчизняного податкового законодавства до законодавства ЄС в частині визначення виноробної продукції, а також запровадження положень щодо ставок акцизного податку та звільнення від акцизного податку вина, інших негазованих та ігристих зброджених напоїв, базуючись на положеннях Директиви 92/83/ЄС «Про гармонізацію структур акцизних зборів на алкоголь та алкогольні напої» від 19 жовтня 1992 року;

 

    • співпраця та представництво України в Міжнародній організації винограду та вина (OIV);

 

    • здійснення повноцінного лабораторного контролю виробленої в Україні та ввезеної на митну територію України виноробної продукції;

 

    • забезпечення добросовісної конкуренції, протидії реалізації фальсифікованої виноробної продукції, а також представлення не менше 50% відповідних торговельних площ для бренду «Вино України».

 

Нагадаємо, на спорудження нових виноробних ліній держава надала 19 млн грн.


Джерело https://agropolit.com

Відповісти

Ваш email не публікується