«Укрзалізниця» вживає необхідних заходів для подолання складнощів із перевезеннями зернових – Agravery

Про це розповів Валерій Ткачов, заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця», передає cfts.org.ua.

«Ситуація залишається складною через проведення ремонтних робіт верхньої будови колії на основних лініях Південно-Західної, Львівської залізниці, а також через локальну нестачу лінійного персоналу та локомотивну тягу, через неритмічне відвантаження зерна протягом тижня, низький відсоток маршрутизації перевезення зернових вантажів, наявності інфраструктурних обмежень провізної спроможності мережі у напрямку морських портів. Також мають місце затримки у доставці вантажів, зниження обороту вагонів, зростання кількості тимчасово затриманих та покинутих поїздів», — повідомляє Ткачов.

За його словами, керівництво компанії вживає необхідних заходів для покращення показників роботи. Проводяться будівельні та ремонтні роботи з розширення припортової залізниці інфраструктури, запущена ділянка протяжністю 6,8 км на ділянці Чорноморська-Берегова, що значно збільшує її пропускну спроможність.

«Для підвищення ефективності планування та перевезення зернових вантажів запущена система логічних контролів, яка зв’язує переробну здатність станцій та планів на відвантаження, а для підвищення відсотку маршрутизації „Укрзалізниця“ збільшила відсоток власних вагонів, що виставляються на аукціони у маршрутних відправки. Протягом найближчого часу буде припинено ремонтні роботи на мережі, що значно полегшить транспортування зерна до портів», — коментує заступник директора департаменту.

Також менеджментом компанії презентовано учасникам зернового ринку низку ініціатив/продуктів. Зокрема, аукціони з продажу вагонів-зерновозів (ЗРВ) із горизонтом 5 місяців. Учасникам ринку запропоновано взяти участь в аукціонах, на яких виставлятимуться наступні лоти: загальна кількість ЗРВ в лоті — 750 одиниць. Передбачається виставлення аналогічних лотів за 4 вантажними полігонами — Одеська залізниця, Львівська залізниця, Південно-Західна залізниця та загальний полігон — Придніпровська, Донецька та Південна залізниця.

«На даний момент компанія реалізує 100% власних вагонів через аукціони Prozorro з різним обрієм постановки вагонів під навантаження: поставка ЗРВ через 7−9 діб після проведення аукціонів; за місяць після проведення аукціонів; з горизонтом поставки вагонів протягом 5 місяців після проведення аукціонів», — додає експерт.

Крім того, «Укрзалізниця» планує у майбутньому запропонувати на аукціонах різні варіації лотів (за розміром лота, за розміром добового навантаження) з метою максимального задоволення потреб учасників зернового ринку України.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» встановила місячний рекорд із перевезення зернових вантажів.


Джерело https://agravery.com

Відповісти

Ваш email не публікується