Наша мета – щорічно ставати кращими в вирощуванні якісної, смачної та безпечної картоплі – Микола Гордійчук, “Агріко Україна”

Сьогодні свій День народження відзначає директор компанії «Агріко Україна» Микола Гордійчук. Саме під його керівництвом компанія стала лідером ринку насіннєвої картоплі України. Зазначимо, що завдяки досконалим знанням стану справ в картопляній галузі, Микола Гордійчук завжди надає детальні аналітичні прогнози щодо розвитку ринку, які, як правило, виправдовуються.

Команда Sapienza.Media вітає Миколу Гордійчука з його особистим святом та бажає реалізації амбітних бізнес-проєктів, надійних ділових партнерів, міцного здоров’я та щастя в особистому житті. З нагоди свята ми підготували ТОП-7 цитат, що характеризують відношення Миколи Гордійчука до розвитку ринку української насіннєвої картоплі, кооперації фермерів, а також того, чого хочуть професіонали плодоовочевого ринку.

Про головну мету в бізнесі

“Наша мета – щорічно ставати кращими в вирощуванні якісної, смачної та безпечної картоплі”

Про прибуткові ніші в картоплярстві

“В картопляному бізнесі не менше прибуткових ніш, аніж в ягідництві”

Про кооперацію 

«Те, що українські виробники не дуже поспішають кооперуватись свідчить лише про те, що в них все більш-менш нормально, суттєвого дискомфорту вони не відчувають. Але це питання часу, досвід розвинутих країн говорить про те, що дрібний виробник може бути успішним лише у форматі об’єднання. А в Україні левову частину врожаю овочів та картоплі вирощують саме дрібні господарства»

Яка картопля потрібна ринку?

“Професіоналам ринку потрібна картопля, яка має не тільки високу врожайність, але і хороші смакові якості”

Про те, яких змін вимагає ринок картоплі

“Ринок вимагає змін, адже за останні 4 роки роздрібний ринок картоплі в Україні обвалився фактично в 4 рази. Якщо в 2014 році роздрібна торгівля картоплею принесла Україні $130 млн, то в минулому році – близько $34 млн. Водночас, ці дані стосуються лише свіжої картоплі, проданого через організовані канали збуту, а не картоплі фрі або чіпсів. адже власне ринок переробки сьогодні зростає і також є одним із драйверів картопляної галузі”

Чого хочуть професіонали плодоовочевого ринку?

“Чого хочуть професіонали плодоовочевого ринку сьогодні? Крім показників врожайності, фермери вимагають продукт з високими смаковими властивостями, щоб задовольняти потреби вже більш вимогливого споживача і мати можливість заробляти більше”

Про драйвери картоплярства

«Драйвером картоплярства сьогодні є не столовий ринок, і це простежується навіть у країнах Заходу, а сорти, які використовуються на чипси, фрі. Там є і стабільне замовлення, доволі часто і певна стабільна ціна. Це дає фермеру певну визначеність в нинішню епоху суцільної невизначеності. Тому останнім часом ми бачимо, що саме пізні сорти почали активно тестуватися насіннєвими компаніями, деякі нові сорти увійшли до Державного Реєстру в Україні. Все це знову ж таки завдяки виходу на ринок компаній з переробки картоплі на чипси, або проєктів по фрі»

AgriGator

Відповісти

Ваш email не публікується