Без шкоди для довкілля: компанія Coca-Cola стане кліматично нейтральною

Coca-Cola HBC оголосила про намір досягти вуглецевої нейтральності в межах усього ланцюга збуту до 2040 року, повідомляє AgriGator.

Для того, щоб добитися поставленої науково обґрунтованої мети до 2030 року, компанія скоротить викиди вуглекислого газу для прямих і непрямих операцій у межах усього ланцюга збуту спершу на 25, а протягом наступних десяти років – на 50 відсотків. Що стосується 90% викидів, які виникають внаслідок дій третіх осіб, Coca-Cola HBC забезпечить розширення партнерських відносин із постачальниками. Якщо певні викиди повністю скоротити неможливо, їхній вплив буде пом’якшено завдяки інвестиціям в інші заходи із захисту клімату.

У коментарі до оголошення Зоран Богдановіч, виконавчий директор Coca-Cola HBC, підкреслив: «Це зобов’язання – кінцева мета стратегії, яку ми реалізуємо багато років. Воно повністю відповідає філософії нашого бізнесу – підтримувати соціально-економічний розвиток громад та посилювати позитивний вплив на довкілля. І те, й інше є невід’ємною частиною нашого зростання. Хоча ми ще не маємо відповідей на всі запитання, наш план, історія досягнень та партнерський підхід додають впевненості у майбутньому результаті».

Для досягнення мети Coca-Cola HBC планує такі дії:

· інвестує 250 млн дол. США в ініціативи зі скорочення викидів до 2025 року;

· забезпечить подальшу декарбонізацію прямих операцій внаслідок 100-відсоткового переходу до відновлювальних та низьковуглецевих джерел електроенергії завдяки постійним поліпшенням та інноваціям у галузі енергоефективності;

· прискорить перехід до пакування закритого циклу із нижчим вмістом вуглецю завдяки використанню вторинного PET, відмові від пакування та фасуванню у багаторазове пакування, відмові від пластику у вторинній упаковці;

· надаватиме клієнтам енергоефективні та екологічно чисті холодильники;

· скорочуватиме викиди, які утворюються під час використання для виробництва сільськогосподарської продукції;

· запровадить програму «Green Fleet» («Екологічний автопарк»), яка передбачатиме перехід до безвуглецевих або низьковуглецевих транспортних засобів.

Крім того, для довгострокової мотивації керівництва Coca-Cola HBC враховуватимуть результати, отримані в ході роботи над зниженням рівня викидів CO2.

Історія досягнень

Coca-Cola HBC – одна з перших компаній, яка почала ставити перед собою науково обґрунтовані цілі. За останнє десятиліття компанія вдвічі скоротила обсяг прямих викидів, оголосила і затвердила план скорочення викидів CO2 та утримання потепління в межах 1,5 градуса до 2030 року. У березні 2021 року компанію Coca-Cola HBC визнано світовим лідером зі сталого розвитку в галузі виробництва напоїв згідно з індексом сталого розвитку Доу-Джонса – вже вп’яте за останні 7 років, і це найвищий показник в історії. Компанія також входить до найкращих виробників за такими показниками екологічного, соціального та корпоративного управління як CDP, MSCI ESG та FTSE4Good.

Партнерський підхід

«Ми надзвичайно раді співпрацювати з Coca-Cola HBC для досягнення спільної науково обґрунтованої мети щодо скорочення викидів парникових газів до 2030 року та досягнення нульового рівня викидів у довгостроковій перспективі. Працюючи в команді, ми прагнемо вдвічі скоротити вуглецевий слід, що виникає під час виробництва металевих банок для напоїв до 2030 року» – Кетлін Пітр, головний комерційний директор та директор зі стійкого розвитку глобального бізнесу Ball Сorporation

«Компанія Crown пишається партнерством з Coca-Cola HBC у галузі постачання та зобов’язаннями щодо сталого розвитку. Нові амбітні завдання Coca-Cola збігаються з нашими власними ініціативами, зокрема щодо науково обґрунтованої мети, тому ми повністю підтримаємо її на цьому шляху» – Джон М. Рост, віце-президент з питань сталого розвитку та регуляторних питань компанії Crown Holdings, Inc.

«Оскільки Tetra Pak також прагне досягти нульового рівня викидів та вживає науково обґрунтованих заходів для утримання потепління в межах 1,5 градуса до 2030 року, ми готові працювати з Coca-Cola HBC щодо скорочення парникових газів та досягнення спільної мети» – Маркус Пфаннер, віце-президент з питань сталого розвитку компанії Tetra Pak.

Нове зобов’язання схвалене і коаліцією «We Mean Business», а Coca-Cola HBC приєдналася до компаній, що підтримують ініціативу «Race to Zero» (скорочення до нуля).

AgriGator

Відповісти

Ваш email не публікується