Що будуть їсти українці в 2030 році?

Вже менш ніж за 10 років органічне та лабораторно вирощене мясо будуть знаходитися в преміальному сегменті серед смакових вподобань українських споживачів. При цьому рух у бік, так званої, інноваційної їжі стане своєрідним трендом галузі FoodTech. Таку думку висловила Олена Вовк, співвласниця групи сімейних компаній «Компанії Ензим» і «Кормотех»  сьогодні під час тематичної панелі «FoodTech: їжа помножена на технології», що відбулася в рамках Київського міжнародного економічного форуму.

«Ми все більше будемо рухатися в напрямку  інноваційної їжі. При цьому окремим трендом стане друга тенденція – їжа як ліки. Сама ж індустрія їжі буде перетворюватися в індустрію інгредієнтів їжі»,- зазначає Олена Вовк.

1

Радник голови правління компанії «МХП» Дмитро Зозуля зазначає, що в недалекому майбутньому щорічне зростання ринку альтернативних м’ясних продуктів становитиме 40%.

«М’ясо буде завжди. До 2025-2027 року Україна вже перейде до ринку культивованого м‘яса. Однак, люди є досить консервативними, тому альтернативні види їжі будуть адаптовані не дуже швидко. Втім, буде формуватися ринок інгредієнтів і м‘ясо буде одним із його елементів.

Основні ж інвестиції будуть спрямовані на ті речі, які пов’язані з тим, що знаходиться у «тарілці споживачів»,- зазначає радник голови правління компанії «МХП».

3

У свою чергу, співзасновник та генеральний директор мережі Good Wine Володимир Шаповалов висловлює думку, що за наступні 10 років Україна не пройде швидкі зміни на ринку FoodTech. «Давайте, дивитись правді в очі: у нас один із найнижчих доходів на душу населення»,- аргументує Володимир Шаповалов.

Співвласник і керуючий партнер холдингу HDgroup Борис Шестопалов у свою чергу повідомляє, що  в майбутньому українського споживача чекає різноманітний вибір продукції, адже процес глобалізації обов’язково поверне до життя крафтові магазини.

Засновник пивоварні Varvar Василь Микулин торкнувся питання створення якісного продукту компанії. Для цього необхідно взяти найкращу технологію, знання та найкращі надбання галузі.

2

«Поясню це на прикладі нашого пива. Сьогодні ми виробляємо 14-18 різних сортів пива, і таким чином, ми хочемо запропонувати найбільш широкий асортимент для нашого споживача. Нещодавно ми почали експортувати і уже отримуємо позитивний зворотній зв’язок від голландських імпортерів»,- зазначає засновник пивоварні Varvar.

При цьому, компанія робить продукт, який не є масовим. «Це лімітовані серії, які досить швидко продаються. Перша партія була продана за 18 хвилин.

У кожного різні вподобання у смаках, тому ми намагаємось розширити асортимент і запропонувати цей продукт майже персоналізовано»,- пояснює Василь Микулин.

AgriGator

 

Відповісти

Ваш email не публікується