В грибному бізнесі виграє той, хто вміє якісно продати свою продукцію – думка

Український грибний бізнес постійно розвивається. Про це свідчить щорічне збільшення обсягів виробництва грибів в країні. При цьому реалізація продукції українських грибників здійснюється наразі, здебільшого, на внутрішньому ринку. І незабаром буде вирішуватися питання експорту, адже неможливість українських виробників реалізувати додаткові обсяги продукції за кордоном виступає певним стримуючим фактором розвитку українського грибного бізнесу.

Таку думку висловив Максим Єнченко, директор інформаційної грибної агенції “Умдіс” в ефірі «АгроФМ».

Говорячи про поради тим, хто хоче інвестувати кошти у грибне виробництво, Максим Єнченко зазначив, що передусім непотрібно заощаджувати кошти на консультаційні послуги фахівців ринку.

«Це дуже важливо для розуміння місця розташування підприємства, використання технологій на ньому, хто буде постачальником обладнання та послуг, покупцями готової продукції тощо. Тобто перші гроші потрібно інвестувати у власні знання із розуміння цього бізнесу»,- зазначає фахівець.

Максим Єнченко також підкреслив, що сума інвестицій в грибний бізнес може суттєво відрізнятися, але навіть вирощуючи 1 тонну грибів на місяць можна заробити з цього певний прибуток. «При цьому виграє в грибному бізнесі той, хто вміє якісно продати. Тому акценти сьогодні зміщуються з виробництва саме на продажі»,- повідомляє директор інформаційної грибної агенції “Умдіс”.

Він також повідомив, що домінуючі позиції на українському грибному ринку займають печериці – до 90% споживання культивованих грибів. При цьому дуже швидко збільшуються продажі коричневої печериці, яка на українському ринку більш відома як королівська – ця тенденція спостерігається в усьому світі.

«Наприклад, в США частка продажів коричневої печериці на грибному ринку вже досягла 40%, а в Німеччині – вже перевищує 50%. В Україні коричнева печериця поки що займає 5% ринку, але вона постійно збільшується. Популярність коричневої печериці пояснюється, перш за все, тим, що вона краще зберігається»,- пояснює фахівець грибного ринку.

AgriGator

Відповісти

Ваш email не публікується