Секрет фруктових чипсів – у кольорі та товщині – AgroTimes
У спеціальних сушарках продукція не встигає потемнішати, а тонко нарізані чипси добре хрумтять, пояснив нюанси виробництва Олександр Янов, засновник компанії з виробництва фруктових та овочевих чипсів hiSnack.
Про це повідомляє журнал «Садівництво по-українськи».
«Ми використовуємо конвеєрні сушарки, які витягують повітря швидше, ніж за звичайного сушіння, при якому, наприклад, продукт з яблук темніє, – розповів Олександр Янов. – Наші чипси зберігають первісний колір, як у випадку з білими або червоними яблуками «Коник». Це ще й питання зберігання, коли у холодильну камеру додається азот, і яблуко не міняє колір, перебуваючи у камері дуже довго. Ще однією нашою фішкою є товщина. Чим тонше нарізана продукція, тим вона смачніша і тим краще вона хрустить. Для цього ми використовуємо професійні різки».
Перші два роки продукцію hiSnack продавали в маленьких магазинчиках. Їх було близько двох сотень.
«Зрештою відкрили для себе «Лавку традицій» мережі «Сільпо», де продають свою продукцію виробники з високою якістю, але невеликим обсягом. Через «Сільпо» продаємо приблизно 60% нашої продукції, – уточнив засновник виробничої компанії. – Утім, якщо чесно, вони можуть «з’їсти» більше, ніж ми можемо виробити. Вони їздять за кордон, особливо до ковіду активно це робили, і дивляться на західні полиці, щоб хотіли бачити у себе, та замовляють нам. Зокрема, нещодавно вони знову питали, що нового в нас є. Ми вже запланували 7–8 позицій, які цієї осені можуть попасти до мережі «Сільпо» на полиці».
Олександр Янов уточнив, що компанія через два роки планує виходити на експорт.